درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 08:18   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تصویرسازی ذهنی بر نگرشهای طرفداران محیط زیست
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39998صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 19:26
پژوهش، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور
سرمایه گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، ‌خلاقیت و نوآوری در این عرصه را تضمین می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرمایه گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، ‌خلاقیت و نوآوری در این عرصه را تضمین می کند.
 
 احسان اله حجتی مدیرکل دفتر
 تبلیغات و اطلاع رسانی با تاکید بر این مطلب، افزود: پژوهش های کاربردی از جمله مباحثی است که از گذشته در نظام تبلیغاتی کمتر به آن پرداخته شده و دانش موجود نیز درباره مسایل و چالش های تبلیغات در بسیاری موارد، مبتنی بر پژوهش های میدانی نیست.
 
 حجتی با اشاره به رویکرد اخیر دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برای بهره گیری از یافته های پژوهش های علمی در آسیب شناسی وضعیت تبلیغات بازرگانی کشور گفت: با برخی پژوهشکده ها و دانشکده های ارتباطات دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر همکاری های مشترک آغاز شده است و امیدواریم با استفاده از داده های میدانی بررسی چالش ها، بتوانیم با توجه به ملاحظات و نظرات مستند به دست آمده از این تحقیقات، حیطه های حساس عرصه تبلیغات را شناسایی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2