درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39997صفحه نخست » چهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 19:16
ضرورت دریافت مجوز سازمان نظم پزشکی برای تبلیغات سلامت محور
نظارت بر تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نظارت بر  تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد.

احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به برخی تبلیغات خارج از عرف و هنجارهای اجتماعی در فضای مجازی گفت: مسئولیت قانونی همه ی رسانه ها اعم از محیطی، چاپی، رادیو و تلویزیون، پایگاه ها و سایت های اطلاع رسانی این است که پس از اطمینان از صدور مجوز لازم برای تبلیغات توسط سازمان نظام پزشکی، نسبت به انتشار آگهی اقدام نمایند.

حجتی درباره همکاری حقوقی و عملیاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاست گذار و ناظر تبلیغات کشور با دیگر دستگاه ها و سازمان ها در حوزه تبلیغات گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی ها، تعامل مناسب و نظام مندی با دستگاه های اجرایی و نظارتی ایجاد شده تا در چارچوب قوانین و مقررات، دستورالعمل های لازم برای شفافیت فعالیت های تبلیغاتی و حفظ حقوق شهروندان در این زمینه تدوین و اجرا شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی افزود: صدور مجوزهای قانونی تبلیغات پزشکی در فضای مجازی برای شاغلان این حرفه اعم از پزشکان یا مراکز درمانی با توجه به پروانه فعالیت پزشکی و درخواست متقاضیان در چارچوب قوانین و ضوابط مربوط توسط سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور انجام می شود.


وی تاکید کرد: هیات های انتظامی سازمان نظام پزشکی، دادسرای جرایم پزشکی، مراجع قضایی و پلیس فتا مراجع قانونی رسیدگی و برخورد با تخلفات تبلیغات سلامت و درمان پزشکی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد