درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 15:21   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39997صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 19:16
ضرورت دریافت مجوز سازمان نظم پزشکی برای تبلیغات سلامت محور
نظارت بر تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نظارت بر  تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد.

احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به برخی تبلیغات خارج از عرف و هنجارهای اجتماعی در فضای مجازی گفت: مسئولیت قانونی همه ی رسانه ها اعم از محیطی، چاپی، رادیو و تلویزیون، پایگاه ها و سایت های اطلاع رسانی این است که پس از اطمینان از صدور مجوز لازم برای تبلیغات توسط سازمان نظام پزشکی، نسبت به انتشار آگهی اقدام نمایند.

حجتی درباره همکاری حقوقی و عملیاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاست گذار و ناظر تبلیغات کشور با دیگر دستگاه ها و سازمان ها در حوزه تبلیغات گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی ها، تعامل مناسب و نظام مندی با دستگاه های اجرایی و نظارتی ایجاد شده تا در چارچوب قوانین و مقررات، دستورالعمل های لازم برای شفافیت فعالیت های تبلیغاتی و حفظ حقوق شهروندان در این زمینه تدوین و اجرا شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی افزود: صدور مجوزهای قانونی تبلیغات پزشکی در فضای مجازی برای شاغلان این حرفه اعم از پزشکان یا مراکز درمانی با توجه به پروانه فعالیت پزشکی و درخواست متقاضیان در چارچوب قوانین و ضوابط مربوط توسط سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور انجام می شود.


وی تاکید کرد: هیات های انتظامی سازمان نظام پزشکی، دادسرای جرایم پزشکی، مراجع قضایی و پلیس فتا مراجع قانونی رسیدگی و برخورد با تخلفات تبلیغات سلامت و درمان پزشکی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود