درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 22:56   

آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی

  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
  کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود
  توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است
  ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
  چگونه سازمان پیشرو با خاصیت آهن ربائی جذب استعداد داشته باشیم؟
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39990صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 5 شهریور 1398 - 20:16
91 سال، پر افتخار/ پایان حساب های بی هویت در بانک ملی ایران
با گذشت سالها از افتتاح حساب با مشخصات سجلی قدیمی، لازم بود که یک بار برای همیشه، اطلاعات حساب های موجود در بانک ملی ایران به روزرسانی شود. البته الزامات بانک مرکزی در این باره هم به شدت یاری رسان بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با گذشت سالها از افتتاح حساب با مشخصات سجلی قدیمی، لازم بود که یک بار برای همیشه، اطلاعات حساب های موجود در بانک ملی ایران به روزرسانی شود. البته الزامات بانک مرکزی در این باره هم به شدت یاری رسان بود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از دهه ها پیش حساب هایی حقیقی یا حقوقی در بانک وجود داشت که اطلاعات هویتی آنها ناقص بود. در فرم افتتاح این حساب ها، برخی شاخص های هویتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و یا کد ملی وجود نداشت یا ناقص بود.

بانک ملی ایران پس از اعلام بانک مرکزی مبنی بر الزام تخصیصریافت کد شهاب به همه حساب ها، طی چندین نوبت به مشتریان خود اعلام کرد که برای تکمیل اطلاعات به شعب بانک مراجعه کنند.

ابزارهایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و کارت به کارت و نیز خدمات جدیدی که در آینده ارائه خواهند شد، ملزم اند صرفاً به مشتریانی ارائه شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی اخذ شده باشد.

اگر چه در بازه زمانی مشخص، مکرر به مشتریان بانک ملی ایران در این باره اطلاع رسانی شد، ولی به دلیل عدم مراجعه برخی از آنها، اطلاعات تعدادی از حساب ها کامل نشد و بانک موظف شد نسبت به قطع خدمت رسانی به آنها اقدام کند.

با این حال حساب های مسدود شده به محض مراجعه و اصلاح اطلاعات هویتی صاحبان آنها، دوباره فعال می شوند.

اکنون مشخص شده که با پالایش حساب های فاقد اطلاعات کامل هویتی، بیش از 95 درصد حساب های حقیقی موجود در بانک ملی ایران کد شهاب دارند.

این اقدام در راستای اجرای قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و الزامات ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان انجام شده و البته به روند خدمت رسانی مطلوب تر و سریعتر نیز کمک خواهد کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی