درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 07:34   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39978صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 5 شهریور 1398 - 08:02
7 معضل پنهان روابط عمومی
نوشته: اسکات متیو - این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| اسکات متیو |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| به واسطه اینکه رسانه های اجتماعی به تمام جنبه های زندگی ما در جامعه راه پیدا کرده، روابط عمومی نیز با اهمیت تر از گذشته شده است. این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.


خبر خوب این است که بسیاری از این معضلات تا زمانی که از آنها آگاه باشید و به طور جدی در جهت مبارزه با آنها گام بردارید، می توانند خنثی شوند. با این حساب بیایید به این موضوع پرداخته و به هفت معضل پنهان روابط عمومی که از رشد و پیشرفت تجارت شما جلوگیری می کنند نگاهی بیندازیم.


1. شکایت های رسانه های اجتماعی
شکایت های رسانه های اجتماعی می توانند یک مشکل بزرگ باشند، به خصوص اگر اجازه دهید آنها را بدون بررسی رها کنید. اگر می خواهید پاسخگوی شکایات در سایت های رسانه های اجتماعی باشید، مجموعه ای از پاسخ ها را برای موقعیت های مختلف تهیه کنید و بدین ترتیب می دانید چگونه در هر موقعیتی پاسخ دهید.

2. املا و گرامر نادرست
کلماتی که شرکت شما برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می کند می تواند تأثیر زیادی در روشی داشته باشد که شما در نظر گرفته اید. در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که یک اشتباه املایی تنها می تواند فروش آنلاین را به نصف کاهش دهد و اصطلاحات دستوری و دستور زبان در ایمیل، نامه ها و سایر مواد بازاریابی نیز می توانند باعث آسیب شوند.

3. نداشتن ارتباط با روزنامه نگاران
ایجاد روابط با روزنامه نگاران راهی عالی برای اطمینان از این است که شما اولین فردی هستید که وقتی یک داستان جدید منتشر می شود، به دلیل ارتباط با آنها از آن اطلاع پیدا می کنید و آنها به اظهار نظر شما نیاز دارند.

4- نتیجه معکوس در پست های رسانه های اجتماعی
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که شرکت ها مرتکب می شوند این است که در زمان بروزرسانی، مطلب و چیزی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند که نتیجه معکوس می دهد. به همین دلیل ایده خوبی است که هرگونه به روزرسانی را قبل از ارسال آنها به صورت مضاعف مورد بررسی قرار دهید.

5. تلاش های ضعیف برای پیگیری روند
بسیاری از برندها با تکیه بر آخرین نکته سعی می کنند بدون درک کامل محتوا، در بخشی از روند شرکت کنند.

6. توجه بیش از حد به رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در حال حاضر موضوعات داغ و دلایل خوبی هستند. در عین حال، آنها گلوله‌های جادویی نیستند که همه مشکلات شما را برطرف کنند. وقتی صحبت از روابط عمومی و روابط رسانه ای می شود، بسیاری از شرکت ها همه امیدهای خود را در شبکه های اجتماعی به دست می آورند و فراموش می کنند که روابط آفلاین هنوز هم مثل گذشته اهمیت دارد. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.

7. فقدان یک برنامه پاسخگو
در نهایت، اشتباهات به بهترین وجه برای ما اتفاق می افتد و هیچ راهی برای اطمینان کامل برای جلوگیری از این معضلات پنهان روابط عمومی وجود ندارد. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در دست دارید تا اگر اتفاقی بیفتد، دقیقاً می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید تا تأثیر آن تا حد ممکن کاهش یابد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که قوانین مدیریت بحران دائما در حال تغییر است، بنابراین باید به طور مرتب، برنامه مدیریت بحران خود را تجدید نظر کنید تا مطمئن شوید که در حد ممکن بروز است.

نتیجه
معضلات روابط عمومی می تواند تهدید بزرگی برای شرکت شما باشد، اما خبر خوب این است که دانستن نیمی از این نبرد است. اکنون که ما چند مورد از رایج ترین معضلات پنهانی روابط عمومی را به اشتراک گذاشتیم، می توانید برای اطمینان از جلوگیری از آنها قدم بردارید.

۱۹ آگوست ۲۰۱۹
  منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"