درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 06:55   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
  انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39971صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 4 شهریور 1398 - 23:12
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با کارکنان شعبه سعدی همزمان با روز کارمند
مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و در روز کارمند، با کارکنان شعبه سعدی دیدار و گفت وگو کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و در روز کارمند، با کارکنان شعبه سعدی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار که به صورت سرزده انجام شد روز کارمند را به آنها تبریک گفت.


مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که این اقدام به صورت نمادین انجام و کارکنان این شعبه به نمایندگی از کل کارکنان بانک انتخاب شده اند، با تعدادی از همکاران به گفت و گو پرداخت و در نشستی صمیمی پیشنهادات آنها را شنید.


دکتر حسین زاده سپس در سخنانی با اشاره به رویکرد مثبت کارکنان این شعبه که در سال گذشته کارنامه خوبی به ثبت رساندند، از تلاش های بی شائبه و مجدانه آنها تشکر و قدردانی کرد.


در این دیدار که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و نیز حمید مؤمنی مدیر امور شعب مستقل نیز حضور داشتند، مدیرعامل بانک همچنین با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ مؤثر کارکنان شعب با مشتریان تأکید کرد.

دیدار و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با همکاران، از برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  آینده هوش مصنوعی در روابط عمومی


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی