درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 18:24   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39963صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 3 شهریور 1398 - 11:36
بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
12 سال پیش بانک رفاه به عنوان نخستین بانک ایرانی موفق شد گواهینامه تعهد به تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت EFQM را کسب کند.این گواهینامه وی‍ژه سازمان هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن از سوی بانک آغاز گر جنبش سر آمدی در نظام بانکی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 12 سال پیش بانک رفاه به عنوان نخستین بانک ایرانی موفق شد گواهینامه تعهد به تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت EFQM را کسب کند.این گواهینامه وی‍ژه سازمان هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن از سوی بانک آغاز گر جنبش سر آمدی در نظام بانکی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، بانک رفاه در راستای اجرای اهداف و مقاصد متعالی مدیریت و با هدف استقرار نگرش علمی به ذی نفعان و تلاش برای اجرای تعادل پایدار بین خواسته ها با توجه به توانایی ها و قابلیت های سرمایه انسانی ارزشمند خود، مشکلات و مهارت های حرکت در مسیر تعالی را آگاهانه پذیرفت تا طی برنامه بلند مدت خود، زمینه تأمین حداکـثری نیازها و انتظارات ذی نفعان خود را فراهم کند.


حال این بانک پس از کسب مدیریت کیفیت EFQM و پس از گذشت بیش از یک دهه توانسته است به اهداف و مقاصد متعالی مدیریت پیش بینی شده خود دست یابد.


مدل EFQM یک دید جامع و سرآمدی کل نگر از سازمان را ارائه می کند و می توان از آن برای شناخت تفاوت های آنها و برقراری ارتباط بین روش های مذکور استفاده نمود. بنابراین این مدل را می توان در رابطه با هر تعداد از این ابزارها بر اساس نیازها و اهداف سازمان مورد نظر به عنوان یک ساختار فراگیر و جامع برای بهبود سرآمدی و توسعه پایدار آن استفاده کرد.


با استفاده درست از مدل سرآمدیEFQM، با همراهی منطق RADAR می توان اطمینان حاصل نمود که همه روش های مدیریتی مورد استفاده، توسط یک سازمان سیستمی منسجم و هدفمند است که پیوسته در حال رشد و بهبود است و باعث دستیابی به استراتژی مورد نظر سازمان می شود. به عبارت دیگر این مدل سرآمدی به مدیران و رهبران سازمان اجازه می دهد که روابط علت و معلولی بین آنچه که در سازمان آنها انجام می شود و نتایجی که آنها به آن دست پیدا می کنند را درک کنند.


بر اساس گزارش بنکر، بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت(EFQM ) مؤسسه ای غیر انتفاعی است که در سال 1988 میلادی با هدف درخشش سازمان های اروپایی در جهان از طریق توانمند سازی آنها، با همکاری 14 سازمان بزرگ آن قاره تأسیس و در سال 1991 میلادی نخستین ویرایش مدل EFQM با نگاه به مدل های معتبر جهان در سه سطح 1-تعهد به تعالی 2- اشتهار به تعالی (برای سازمانهایی که حرکت مثبت و پایداری را تجربه کرده اند) 3- جایزه برای سازمان هایی است که توانسته اند در بلند مدت، مفاهیم بنیادین مدل را به طور کامل نهادینه کنند تدوین شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"