درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:37   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39963صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 3 شهریور 1398 - 11:36
بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
12 سال پیش بانک رفاه به عنوان نخستین بانک ایرانی موفق شد گواهینامه تعهد به تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت EFQM را کسب کند.این گواهینامه وی‍ژه سازمان هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن از سوی بانک آغاز گر جنبش سر آمدی در نظام بانکی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 12 سال پیش بانک رفاه به عنوان نخستین بانک ایرانی موفق شد گواهینامه تعهد به تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت EFQM را کسب کند.این گواهینامه وی‍ژه سازمان هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن از سوی بانک آغاز گر جنبش سر آمدی در نظام بانکی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، بانک رفاه در راستای اجرای اهداف و مقاصد متعالی مدیریت و با هدف استقرار نگرش علمی به ذی نفعان و تلاش برای اجرای تعادل پایدار بین خواسته ها با توجه به توانایی ها و قابلیت های سرمایه انسانی ارزشمند خود، مشکلات و مهارت های حرکت در مسیر تعالی را آگاهانه پذیرفت تا طی برنامه بلند مدت خود، زمینه تأمین حداکـثری نیازها و انتظارات ذی نفعان خود را فراهم کند.


حال این بانک پس از کسب مدیریت کیفیت EFQM و پس از گذشت بیش از یک دهه توانسته است به اهداف و مقاصد متعالی مدیریت پیش بینی شده خود دست یابد.


مدل EFQM یک دید جامع و سرآمدی کل نگر از سازمان را ارائه می کند و می توان از آن برای شناخت تفاوت های آنها و برقراری ارتباط بین روش های مذکور استفاده نمود. بنابراین این مدل را می توان در رابطه با هر تعداد از این ابزارها بر اساس نیازها و اهداف سازمان مورد نظر به عنوان یک ساختار فراگیر و جامع برای بهبود سرآمدی و توسعه پایدار آن استفاده کرد.


با استفاده درست از مدل سرآمدیEFQM، با همراهی منطق RADAR می توان اطمینان حاصل نمود که همه روش های مدیریتی مورد استفاده، توسط یک سازمان سیستمی منسجم و هدفمند است که پیوسته در حال رشد و بهبود است و باعث دستیابی به استراتژی مورد نظر سازمان می شود. به عبارت دیگر این مدل سرآمدی به مدیران و رهبران سازمان اجازه می دهد که روابط علت و معلولی بین آنچه که در سازمان آنها انجام می شود و نتایجی که آنها به آن دست پیدا می کنند را درک کنند.


بر اساس گزارش بنکر، بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت(EFQM ) مؤسسه ای غیر انتفاعی است که در سال 1988 میلادی با هدف درخشش سازمان های اروپایی در جهان از طریق توانمند سازی آنها، با همکاری 14 سازمان بزرگ آن قاره تأسیس و در سال 1991 میلادی نخستین ویرایش مدل EFQM با نگاه به مدل های معتبر جهان در سه سطح 1-تعهد به تعالی 2- اشتهار به تعالی (برای سازمانهایی که حرکت مثبت و پایداری را تجربه کرده اند) 3- جایزه برای سازمان هایی است که توانسته اند در بلند مدت، مفاهیم بنیادین مدل را به طور کامل نهادینه کنند تدوین شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران