درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 17:15   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39961صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 3 شهریور 1398 - 11:13
هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، معتقد است آینده صنعت نرم افزار در بهبود ظرفیت های هوش مصنوعی نهفته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، معتقد است آینده صنعت نرم افزار در بهبود ظرفیت های هوش مصنوعی نهفته است.
 
 به گزارش زومیت، مدیرعامل انویدیا، جنسن هوانگ، با توجه به گزارش مالی تحلیلی این شرکت در هفته جاری، با افتخار اعلام کرد: «هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ما است.» انویدیا گزارش مالی و میزان درآمدهای مربوط به سه ماهه دوم سال جاری را در حالی منتشر می کند که توانسته انتظار تحلیلگران مبنی بر افزایش تقاضا برای کارت های گرافیک و تراشه های مبتنی بر هوش مصنوعی را برآورده کند. پس از گزارش مالی انویدیا، پایگاه خبری Venturebeat مصاحبه ای با جنسن هوانگ ترتیب داد.
 
 او در گزارش تحلیلی اخیر گفته است 4هزار استارت‎آپ مبتنی بر هوش مصنوعی در حال همکاری با این شرکت هستند؛ درحالی که تعداد استارت‎آپ های هوش مصنوعی که در آوریل ۲۰۱۷ با انویدیا همکاری می کردند، 2هزار شرکت بودند. جنسن هوانگ در مصاحبه یادشده خاطر نشان کرد بنابر رهگیری این شرکت، تعداد واقعی استارت‎آپ های هوش مصنوعی مرتبط با ما رقمی نزدیک به ۴,۵۰۰ استارت‎آپ است.
 
 او گفت در حال حاضر، این صنعت گیمینگ است که میزان فروش محصولات این شرکت را تضمین می کند، اما فروش تراشه های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به صورت متناوبی به مرور زمان در حال افزایش است. درنهایت، هوش مصنوعی صنعت 4تریلیون دلاری حمل و نقل را با وسایل نقلیه خود ران متحول خواهد کرد. انویدیا برای توسعه این فناوری ها در پروژه هایی با شرکت هایی نظیر ولوو در حال همکاری است که می تواند سود چشمگیری را عاید این شرکت کند. هوانگ گفت:
 
 کارهایی که انجام می دهیم، مهم و تأثیرگذار و فوق العاده سرگرم کننده است و از انجام دادن این همه کار خوشحالیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"