درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 22:03   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
  تجهیز و ارتقاء سطح علمی مدیران روابط عمومی ادارات پاکدشت
  معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
  مقام اول روابط عمومی شهرداری قیامدشت در ارزیابی صورت گرفته در کل ادارات،بخشداری ها و دهیاری های شهرستان ری
  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود
  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39957صفحه نخست » خبر یکشنبه، 2 شهریور 1398 - 23:14
پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
رئیس مرکز ارتباطات اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز ارتباطات اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی برشمرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، قاسم بی‌نیاز مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور، طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط امروز که با تغییر و تحولات زیادی در جامعه و سازمان‌ها مواجه هستیم، وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی و همسویی با اهداف سازمانی است.


وی افزود: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است.


​این گزارش حاکی است مهران قربانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در این نشست، اظهار داشت مسئولان روابط عمومی در شرایط حساس کنونی باید فراتر از وظایف اصلی که بر عهده دارند، عمل کرده و با مستندسازی و تصویرسازی مسائل و مشکلات موجود در جاده‌ها و زیرساخت‌های حمل ونقلی ، پایانه‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و پایانه‌های مرزی، نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کرده و در راستای بهبود امور و فعالیت‌ها، نقش اساسی داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطبان محسوب می‌شود و در عین حال که تصویر درستی از سازمان و عملکردهای سازمان به عموم ارایه می‌کند، از سوی دیگر دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل می‌کند.


بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، با بیان این که روابط عمومی ، چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است، افزود: باید در واقعیت به این شعار عمل کرد و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با همه دفاتر و حوزه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را شناسایی کرده و در رفع مشکلات موثر باشند.


وی با اشاره به ارایه خدمات عمومی از سوی این سازمان به عموم مردم، اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان، روابط عمومی ها نقش برجسته‌ای دارند و با توجه به آگاهی از انتظارات و خواسته‌های مردم، سازمان‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند.


گفتنی است نشست آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای سراسر کشور طی دو روز در مرکز آموزشی شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با موضوع راهبردهای اصولی در ارتباطات و آداب تشریفات در روابط عمومی برگزار شد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند


  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوره آموزشی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری


  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود