درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:30   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39950صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 2 شهریور 1398 - 12:08
دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک سپه آنچه که بانک را در فراز و نشیب ها و سختی‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک گفت: مشتریان وفادار سرمایه اصلی بانک هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک سپه آنچه که بانک را در فراز و نشیب ها و سختی‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است.


مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: مدیران در گذر زمان متناسب با مسئولیت های خود خدمت کرده و به افتخار بازنشستگی می رسند لیکن آنچه ماندگار است بانک و مشتریان بانک است ، لذا برای بانک بسیار مهم است که مشتریان، بانک سپه را بانک خود بدانند.


رئیس هیئت مدیره با اشاره به تجربه متراکم موجود در بانک سپه؛ عامل اعتلای بانک را وجود نیروهای خوب مدیریتی و نیروی انسانی توانمند و پاک دست دانست و تصریح کرد: لازم است مدیران زنجیره تعاملی با مشتریان را حفظ و تداوم بخشند.

* حضور مؤثر بانک سپه در پروژه های بزرگ ملی و استانی
چقازردی ضمن بیان موفقیت های بانک سپه در شاخص های مختلف اظهار داشت: بانک سپه با وجود فراز و نشیب های فراوان امروز هم در فعالیت های ارزی و هم در سایر فعالیت ها و شاخص های بانکی در ردیف بانک های درجه اول کشور قرار دارد و در هر استان حداقل یک پروژه بزرگ با مشارکت این بانک انجام شده است.

* لزوم آسیب شناسی در تعامل با مشتریان
مدیرعامل بر لزوم بازنگری در عملکرد بانک و دریافت بازخوردها به منظور تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان تأکید و تصریح کرد: خواسته های مشتریان در برخی موارد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قوانین و مقررات بانک نیاز به تعدیلاتی دارد ولی آنچه مهم است این که مشتریان احساس نکنند بانک نمی خواهد مشکل آنها را حل کند.


چقازردی گفت: مدیران بانک باید بدانند اصل مهم حفظ مشتریان است.

* ضرورت حفظ مشتریان متوسط و خرد
رئیس هیئت مدیره با اشاره به اهمیت واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: حفظ تمام مشتریان در تمام رده ها برای بانک مهم است و مدیران باید با اهتمام ویژه به این موضوع توجه کنند.

* تشکیل کارگروه برای رسیدگی و تسهیل در امور مشتریان
چقازردی بر ضرورت شناخت صحیح از شرایط و مشکلات مشتریان توسط بانک و مدیران آن تأکید کرد و گفت: بعد از شناخت کامل از وضعیت مشتری برای حل مشکلات آنها و تأمین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی اقدام شود.
وی افزود: اعتبار سنجی صحیح پروژه ها بسیار حائز اهمیت است زیرا تزریق پول به جای نادرست هم به بانک آسیب می زند و هم به مشتری.

* تخصیص وجوه حاصل از واگذاری شرکت سرمایه گذاری امید در جهت حمایت از طرح رونق تولید
مدیرعامل با اشاره به ارزش بالای شرکت سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری امید در حال حاضر صاحب پرتفوی معدنی سه معدن بی نظیر در کشور و هلدینگ نیروگاهی و متشکل از چندین شرکت زیرمجموعه می باشد که بر اساس تکلیف قانونی در برنامه واگذاری قرار گرفته و وجوه حاصل از فروش شرکت سرمایه گذاری امید ضمن بهبود ساختار سرمایه و سود انباشته بانک، موجب افزایش نقدینگی و توانایی بانک برای حمایت از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف خواهد شد.

* اراده بانک مبتنی بر همکاری با مشتریان است
مدیرعامل بانک سپه اظهار امیدواری کرد این بانک به رغم مسئولیت بزرگ پروژه ادغام و افزایش سهم منابع بانک به حدود 20 درصد از کل منابع نظام بانکی کشور، با تکیه بر وفاداری مشتریان ارزنده خود و برنامه ریزی لازم، افق چشم انداز 20 ساله خود را حضور در جمع بانک های بزرگ و کارآمد دنیا قرار داده است.


وی در خاتمه این نشست صمیمی و توجه به بیان مشکلات و درخواست های مدیران شرکت های بزرگ، از حسن وفاداری و اعتماد آنها به بانک سپه و تقویت تعاملات، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران