درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 08:03   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39950صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 2 شهریور 1398 - 12:08
دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک سپه آنچه که بانک را در فراز و نشیب ها و سختی‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک گفت: مشتریان وفادار سرمایه اصلی بانک هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک سپه آنچه که بانک را در فراز و نشیب ها و سختی‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است.


مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: مدیران در گذر زمان متناسب با مسئولیت های خود خدمت کرده و به افتخار بازنشستگی می رسند لیکن آنچه ماندگار است بانک و مشتریان بانک است ، لذا برای بانک بسیار مهم است که مشتریان، بانک سپه را بانک خود بدانند.


رئیس هیئت مدیره با اشاره به تجربه متراکم موجود در بانک سپه؛ عامل اعتلای بانک را وجود نیروهای خوب مدیریتی و نیروی انسانی توانمند و پاک دست دانست و تصریح کرد: لازم است مدیران زنجیره تعاملی با مشتریان را حفظ و تداوم بخشند.

* حضور مؤثر بانک سپه در پروژه های بزرگ ملی و استانی
چقازردی ضمن بیان موفقیت های بانک سپه در شاخص های مختلف اظهار داشت: بانک سپه با وجود فراز و نشیب های فراوان امروز هم در فعالیت های ارزی و هم در سایر فعالیت ها و شاخص های بانکی در ردیف بانک های درجه اول کشور قرار دارد و در هر استان حداقل یک پروژه بزرگ با مشارکت این بانک انجام شده است.

* لزوم آسیب شناسی در تعامل با مشتریان
مدیرعامل بر لزوم بازنگری در عملکرد بانک و دریافت بازخوردها به منظور تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان تأکید و تصریح کرد: خواسته های مشتریان در برخی موارد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قوانین و مقررات بانک نیاز به تعدیلاتی دارد ولی آنچه مهم است این که مشتریان احساس نکنند بانک نمی خواهد مشکل آنها را حل کند.


چقازردی گفت: مدیران بانک باید بدانند اصل مهم حفظ مشتریان است.

* ضرورت حفظ مشتریان متوسط و خرد
رئیس هیئت مدیره با اشاره به اهمیت واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: حفظ تمام مشتریان در تمام رده ها برای بانک مهم است و مدیران باید با اهتمام ویژه به این موضوع توجه کنند.

* تشکیل کارگروه برای رسیدگی و تسهیل در امور مشتریان
چقازردی بر ضرورت شناخت صحیح از شرایط و مشکلات مشتریان توسط بانک و مدیران آن تأکید کرد و گفت: بعد از شناخت کامل از وضعیت مشتری برای حل مشکلات آنها و تأمین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی اقدام شود.
وی افزود: اعتبار سنجی صحیح پروژه ها بسیار حائز اهمیت است زیرا تزریق پول به جای نادرست هم به بانک آسیب می زند و هم به مشتری.

* تخصیص وجوه حاصل از واگذاری شرکت سرمایه گذاری امید در جهت حمایت از طرح رونق تولید
مدیرعامل با اشاره به ارزش بالای شرکت سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری امید در حال حاضر صاحب پرتفوی معدنی سه معدن بی نظیر در کشور و هلدینگ نیروگاهی و متشکل از چندین شرکت زیرمجموعه می باشد که بر اساس تکلیف قانونی در برنامه واگذاری قرار گرفته و وجوه حاصل از فروش شرکت سرمایه گذاری امید ضمن بهبود ساختار سرمایه و سود انباشته بانک، موجب افزایش نقدینگی و توانایی بانک برای حمایت از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف خواهد شد.

* اراده بانک مبتنی بر همکاری با مشتریان است
مدیرعامل بانک سپه اظهار امیدواری کرد این بانک به رغم مسئولیت بزرگ پروژه ادغام و افزایش سهم منابع بانک به حدود 20 درصد از کل منابع نظام بانکی کشور، با تکیه بر وفاداری مشتریان ارزنده خود و برنامه ریزی لازم، افق چشم انداز 20 ساله خود را حضور در جمع بانک های بزرگ و کارآمد دنیا قرار داده است.


وی در خاتمه این نشست صمیمی و توجه به بیان مشکلات و درخواست های مدیران شرکت های بزرگ، از حسن وفاداری و اعتماد آنها به بانک سپه و تقویت تعاملات، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"