درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:16   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39947صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 1 شهریور 1398 - 17:07
گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید
گزارش جدید شرکت مصرف کننده موبایل ایالات متحده که در سال چهارم خود قرار دارد، نشان می دهد که معاملات همچنان عامل محرکی برای وفاداری مصرف کننده تلفن همراه است و می گویند که آنها احتمالاً بیشتر تمایل دارند از فروشگاهی خرید کنند که دارای برنامه پر طرفدار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به تحقیقات جدید شرکت بازاریابی تلفن همراه Vibes، مصرف کنندگان نسبت به همیشه علاقه بیشتری برای انجام معامله های بزرگ با برندهای مورد علاقه خود دارند، اما ممکن است اقتصاد اپلیکیشن به دلیل پیام های متنی حاکم بر مکالمات برند و مصرف کننده این جریان را از دست بدهند.


گزارش جدید شرکت مصرف کننده موبایل ایالات متحده که در سال چهارم خود قرار دارد، نشان می دهد که معاملات همچنان عامل محرکی برای وفاداری مصرف کننده تلفن همراه است و می گویند که آنها احتمالاً بیشتر تمایل دارند از فروشگاهی خرید کنند که دارای برنامه پر طرفدار است.

 

با این حال همین مصرف کنندگان باهوش هستند که ترجیح می دهند درباره پیشنهادات، جوایز امتیاز وفاداری و سایر معاملات از طریق پیام رسانی مستقیم از برندهایی که تحسین می کنند و به آنها اعتماد دارند، اطلاعات دریافت کنند. در حقیقت ۵۳ درصد از مصرف کنندگان می گویند برندی را که با بستر پیام رسانی موبایل دریافت می کنند را بیشتر از دیگر برندها انتخاب می کنند.


در حالی که تصویب کیف پول تلفن همراه هنوز در حال ظهور است، ۲۸ درصد از افراد مایل هستند از برندهایی که به آنها اعتماد دارند، پیشنهاد ها را از طریق کیف پول تلفن همراه خود دریافت کنند.


سوفی وو، مدیر ارشد بازاریابی در ویبس در بیانیه خبری گفت: "بازاریابان مارک تجاری اغلب احساس می کنند که باید بین برنامه های پیام رسانی موبایل یا توسعه برنامه یکی را انتخاب کنند، اما گزارش تهیه شده از مصرف کننده موبایل ما نشان می دهند که این اصلا یک تصمیم گیری نیست."

 

"ما این نظرسنجی را هر ساله انجام می دهیم تا سنجشی را برای ارزیابی بهترین راه های تعامل با مصرف کنندگان از طریق موبایل به بازاریاب ها ارایه دهیم. همانطور که به فصل شلوغ قبل از تعطیلات و تعطیلات ۲۰۱۹ نگاه می کنیم، مارک ها برای درک نقش تحولی که پیام رسانی و کیف پول های موبایل در عادات خرید مشتریان خود دارند، تحت فشار هستند. "

 

گزارش شامل موارد زیر است:
معامله ها پادشاه هستند، اما باید به اندازه کافی سخاوتمندانه باشد
۸۵ درصد از مصرف کنندگان با هم برابر هستند، احتمالاً فروشگاهی را با برنامه دارای هدیه بیش از یک فروشگاه بدون هدیه انتخاب می کنند. یک چهارم از مصرف کنندگان که پیام رسانی موبایل را انتخاب کردند، اشتراک خود را لغو کرده یا تصمیم به انجام این کار داشتند زیرا آنها پیام هایی را دریافت می کنند که به اندازه کافی آن را خوب نمی دانستند.

برنامه های موبایلی با نام تجاری یک درب گردان هستند
در حالی که مصرف کنندگان هر ساله ۲.۶ برنامه مارک جدید را به تلفن خود اضافه می کنند، به طور متوسط ۱.۵ نیز این برنامه ها حذف می شوند. تنها تلفن ثابت، در مورد تلفن های هوشمند مصرف کننده، بستر پیام رسانی بومی دارند و در حقیقت ، بیش از نیمی (۵۳ درصد) از همه مصرف کنندگان، یک برند را بدون داشتن پلتفرم پیام رسانی موبایل انتخاب می کنند.

باور کنید یا نه، کیف پول موجود در تلفن همراه شما در واقع یک کیف پول کاملاً کاربردی است
در حالی که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان اظهار داشتند که در سال گذشته از کیف پول موبایل خود استفاده کرده اند و ۲۲ درصد آنها نیز سعی در استفاده از کیف پول موبایل به عنوان راهی برای ساماندهی کوپن، پیشنهادات و کارت های اعتباری دارند، ما شاهد تغییر کاربرد مصرف کنندگان فراتر از یک راه حل برای پرداخت هستیم.


وی (vu)گفت: "گرچه بازاریابی پست الکترونیکی یک شبکه گسترده را ایجاد می کند، اما نرخ های باز و منتخب در رقم های واحد در حال کاهش هستند. در مقابل، برنامه های تلفن همراه به افراد کمتری می رسند اما وفادارترین کاربران را دارند. درست بین این دو کانال پیام رسانی موبایل و کیف پول موبایل، نقطه شیرین بازاریابی موبایل مدرن است. "

کاهش ارزش اعلان نرم افزار
وی افزود "وقتی مصرف کنندگان از کیف پولهای موبایل برای پرداخت، کارتهای وفاداری، تحویل بلیط و بازخرید کوپن استفاده می کنند، می فهمند که این کیف پولها به آنها اجازه می دهند تا بدون نیاز به بارگیری یک برنامه، مستقیماً با مارکهای مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند."


"ما شاهد میزان تبدیل ۳۵ تا ۵۰ درصد برای مارک هایی هستیم که به اندازه کافی درک می شوند تا توجه مصرف کنندگان را از طریق این بستر جلب کنند. با ترکیب قدرت دستیابی به پیام رسانی موبایل و قدرت درگیری از طریق ارسال محتوای شخصی شده در کیف پول موبایل، برندهای معتبر می توانند از طریق ارتباط و درهم ریختگی نقض شوند."
 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران