درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 06:51   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39947صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 1 شهریور 1398 - 17:07
گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید
گزارش جدید شرکت مصرف کننده موبایل ایالات متحده که در سال چهارم خود قرار دارد، نشان می دهد که معاملات همچنان عامل محرکی برای وفاداری مصرف کننده تلفن همراه است و می گویند که آنها احتمالاً بیشتر تمایل دارند از فروشگاهی خرید کنند که دارای برنامه پر طرفدار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به تحقیقات جدید شرکت بازاریابی تلفن همراه Vibes، مصرف کنندگان نسبت به همیشه علاقه بیشتری برای انجام معامله های بزرگ با برندهای مورد علاقه خود دارند، اما ممکن است اقتصاد اپلیکیشن به دلیل پیام های متنی حاکم بر مکالمات برند و مصرف کننده این جریان را از دست بدهند.


گزارش جدید شرکت مصرف کننده موبایل ایالات متحده که در سال چهارم خود قرار دارد، نشان می دهد که معاملات همچنان عامل محرکی برای وفاداری مصرف کننده تلفن همراه است و می گویند که آنها احتمالاً بیشتر تمایل دارند از فروشگاهی خرید کنند که دارای برنامه پر طرفدار است.

 

با این حال همین مصرف کنندگان باهوش هستند که ترجیح می دهند درباره پیشنهادات، جوایز امتیاز وفاداری و سایر معاملات از طریق پیام رسانی مستقیم از برندهایی که تحسین می کنند و به آنها اعتماد دارند، اطلاعات دریافت کنند. در حقیقت ۵۳ درصد از مصرف کنندگان می گویند برندی را که با بستر پیام رسانی موبایل دریافت می کنند را بیشتر از دیگر برندها انتخاب می کنند.


در حالی که تصویب کیف پول تلفن همراه هنوز در حال ظهور است، ۲۸ درصد از افراد مایل هستند از برندهایی که به آنها اعتماد دارند، پیشنهاد ها را از طریق کیف پول تلفن همراه خود دریافت کنند.


سوفی وو، مدیر ارشد بازاریابی در ویبس در بیانیه خبری گفت: "بازاریابان مارک تجاری اغلب احساس می کنند که باید بین برنامه های پیام رسانی موبایل یا توسعه برنامه یکی را انتخاب کنند، اما گزارش تهیه شده از مصرف کننده موبایل ما نشان می دهند که این اصلا یک تصمیم گیری نیست."

 

"ما این نظرسنجی را هر ساله انجام می دهیم تا سنجشی را برای ارزیابی بهترین راه های تعامل با مصرف کنندگان از طریق موبایل به بازاریاب ها ارایه دهیم. همانطور که به فصل شلوغ قبل از تعطیلات و تعطیلات ۲۰۱۹ نگاه می کنیم، مارک ها برای درک نقش تحولی که پیام رسانی و کیف پول های موبایل در عادات خرید مشتریان خود دارند، تحت فشار هستند. "

 

گزارش شامل موارد زیر است:
معامله ها پادشاه هستند، اما باید به اندازه کافی سخاوتمندانه باشد
۸۵ درصد از مصرف کنندگان با هم برابر هستند، احتمالاً فروشگاهی را با برنامه دارای هدیه بیش از یک فروشگاه بدون هدیه انتخاب می کنند. یک چهارم از مصرف کنندگان که پیام رسانی موبایل را انتخاب کردند، اشتراک خود را لغو کرده یا تصمیم به انجام این کار داشتند زیرا آنها پیام هایی را دریافت می کنند که به اندازه کافی آن را خوب نمی دانستند.

برنامه های موبایلی با نام تجاری یک درب گردان هستند
در حالی که مصرف کنندگان هر ساله ۲.۶ برنامه مارک جدید را به تلفن خود اضافه می کنند، به طور متوسط ۱.۵ نیز این برنامه ها حذف می شوند. تنها تلفن ثابت، در مورد تلفن های هوشمند مصرف کننده، بستر پیام رسانی بومی دارند و در حقیقت ، بیش از نیمی (۵۳ درصد) از همه مصرف کنندگان، یک برند را بدون داشتن پلتفرم پیام رسانی موبایل انتخاب می کنند.

باور کنید یا نه، کیف پول موجود در تلفن همراه شما در واقع یک کیف پول کاملاً کاربردی است
در حالی که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان اظهار داشتند که در سال گذشته از کیف پول موبایل خود استفاده کرده اند و ۲۲ درصد آنها نیز سعی در استفاده از کیف پول موبایل به عنوان راهی برای ساماندهی کوپن، پیشنهادات و کارت های اعتباری دارند، ما شاهد تغییر کاربرد مصرف کنندگان فراتر از یک راه حل برای پرداخت هستیم.


وی (vu)گفت: "گرچه بازاریابی پست الکترونیکی یک شبکه گسترده را ایجاد می کند، اما نرخ های باز و منتخب در رقم های واحد در حال کاهش هستند. در مقابل، برنامه های تلفن همراه به افراد کمتری می رسند اما وفادارترین کاربران را دارند. درست بین این دو کانال پیام رسانی موبایل و کیف پول موبایل، نقطه شیرین بازاریابی موبایل مدرن است. "

کاهش ارزش اعلان نرم افزار
وی افزود "وقتی مصرف کنندگان از کیف پولهای موبایل برای پرداخت، کارتهای وفاداری، تحویل بلیط و بازخرید کوپن استفاده می کنند، می فهمند که این کیف پولها به آنها اجازه می دهند تا بدون نیاز به بارگیری یک برنامه، مستقیماً با مارکهای مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند."


"ما شاهد میزان تبدیل ۳۵ تا ۵۰ درصد برای مارک هایی هستیم که به اندازه کافی درک می شوند تا توجه مصرف کنندگان را از طریق این بستر جلب کنند. با ترکیب قدرت دستیابی به پیام رسانی موبایل و قدرت درگیری از طریق ارسال محتوای شخصی شده در کیف پول موبایل، برندهای معتبر می توانند از طریق ارتباط و درهم ریختگی نقض شوند."
 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"