درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:20   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39946صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 1 شهریور 1398 - 12:07
کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک
نظرسنجی موسسه مرکز تسهیل تحقیق و نوآوری در سازمان‌ها (Centre facilitant la recherche et l’innovation dans les organisations) نشان می‌دهد شکاف بین نسل آنلاین در کبک و نسل قدیمی‌تر کبک رو به کاهش است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نظرسنجی موسسه مرکز تسهیل تحقیق و نوآوری در سازمان‌ها (Centre facilitant la recherche et l’innovation dans les organisations) نشان می‌دهد شکاف بین نسل آنلاین در کبک و نسل قدیمی‌تر کبک رو به کاهش است.
 
 به گزارش رسانه هدهد به نقل از مونترال گزت، استفاده از
اینترنت در کبک هنوز بین نسل جدید و قدیم متفاوت است اما بررسی صورت گرفته توسط موسسه CEFRIO نشان می‌دهد اوضاع افراد میانسال (بالای55 سال) کبک چندان هم بد نیست و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در بینشان رواج دارد.
 
 بنابر نتایج این مطالعه که در سال 2018 و تحت عنوان NETendances 2018تهیه و نتایج آن امروز منتشر شده است نشان می‌دهد 96درصد از کاربران 18 تا 24 ساله و 95 درصد از افراد 25 تا 34 کبکی حداقل روزی یکبار با اینترنت سر و کار دارند.
 
 این رقم در کاربران 65 سال و بالاتر حدود 61 درصد است. همچنین این تحقیق نشان داده است 97 درصد از جوانان 18 تا 24 سال کبک دارای تلفن همراه هوشمند هستند و در عین حال کمتر به تبلت شخصی علاقه نشان می‌دهند.
 این درحالی است 63 درصد افراد 35 تا 54 سال به تبلت علاقه دارند و با آن کار می‌کنند. استفاده از ساعت‌های هوشمند نیز با 10 درصد کاهش در دو گروه روبرو بوده است.
 
 بنابر تحقیقات CEFRIO 77 درصد از افراد بالغ 18 تا 24 از طریق پخش آنلاین فیلم نگاه می‌کنند در حالیکه 65 درصد از افراد 25 تا 34 و 50 درصد افراد 35 تا 54 سال و 44 درصد افراد 55 تا 64 سال و 31 درصد افراد بالای 65 سال به این تکنولوژی علاقه داشته و از آن استفاده می‌کنند.
 
 استفاده از رسانه‌های اجتماعی، در تمام گروه‌های سنی کمتر از65 سال 78 درصد تا 98 درصد و در گروه‌های سنی 65 سال و بالاتر 49 درصد علاقمند دارد.
 
 در این بین نیز یوتیوب در بین افراد 18 تا 34، فیس بوک برای افراد 35 سال به بالا، اینستاگرام و اسنپ چت نیز بیشتر برای افرادی در گروه سنی 18 تا 24 سال محبوب بوده است.
 
 استفاده از خدمات خرید آنلاین نیز در بین گروه سنی 18 تا 54 نشان می‌دهد بین 73 تا 81 درصدشان حداقل سالی یکبار از این روش برای خرید استفاده می‌کنند و در بین گروه سنی 55 تا 64 سال این رقم 47 درصد و در بین افراد 65 سال به بالا این رقم به حدود 30 درصد می‌رسد.
 
 بیشترین خریدهای آنها در تمام گروه‌های سنی نیز شامل لباس، کفش، جواهرات و لوازم‌های جانبی بوده است.
 
 با این وجود جذابیت استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند و فناوری در بین افراد 55 تا 64 سال کبکی 43 درصد و در بین افراد 65 سال و بالاتر 40 درصد است در حالیکه 83 درصد جوانان 18 تا 24 سال دیدگاه مثبتی نسبت به این تکنولوژی‌ها برای استفاده در زندگی‌شان دارند که در این تحقیق با نام نسل آنلاین در کبک شناخته شدند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران