درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:38   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39941صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 1 شهریور 1398 - 11:52
رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران
شاخص سلامتی به‌عنوان یکی از بزرگترین شاخص‌های توسعه پایدار برای ارزیابی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا سلامتی خود ضامن رشد و بالندگی یک جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاخص سلامتی به‌عنوان یکی از بزرگترین شاخص‌های توسعه پایدار برای ارزیابی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا سلامتی خود ضامن رشد و بالندگی یک جامعه است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، برای بالا بردن شاخص سلامتی همه دولت ها، برنامه ها و استراتژی های مختلفی تبیین و در دستور کار خود قرار می دهند، برنامه هایی که در چند بخش مختلفِ آموزش، پیشگیری و در نهایت درمان اتخاذ می‌شوند. اما اجرای این برنامه‌ها به ویژه در بخش درمان همواره بسیار هزینه بردار بوده و هست، چه از نظر مالی و چه از نظر نیروی انسانی، وجود تعداد زیادی انجمن‌های خیریه مردم نهاد و همچنین برنامه‌های بنگاه های اقتصادی با عنوان مسئولیت‌های اجتماعی در رفع و بهبود کاستی‌های حوزه سلامت بر نقش بی بدیل این سازمان ها در پیشرفت این حوزه اشاره دارد.


نقش یاری رساندن توسط بنگاه های اقتصادی و بانک ها صرفا به کمک های بلاعوض معطوف نمی‌شود، بلکه می تواند با اندیشیدن به گستره ی حوزه سلامت و نیازسنجی و برنامه ریزی براساس آن اثربخشی بیشتری داشته باشد.


بانک رفاه کارگران نیز با دغدغه ی رشد بیش از پیش استانداردهای سلامت همواره با ارائه طرح های نوین بانکی در بخش های مختلف بانکی و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش به فکر کمک به این حوزه بوده و هست.


این احساس مسئولیت به خاطر بازار فعالیت استراتژیک بانک رفاه به واسطه بزرگترین مشتریان آن یعنی تأمین اجتماعی، حوزه های درمانی، سلامت و حوزه های اقتصادی زیر مجموعه آن و ارائه خدمات به دانشگاه ها، بیمارستان های علوم پزشکی و بیش از ۶۰۰۰ هزار داروخانه و مراکز درمانی است.


این بانک در سال ۱۳۳۹ برای سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی های طبقه کارگر شروع به کار کرد و در مهر ماه سال ۱۳۹۰ تبدیل به بانک خصوصی شد تا زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق ۱۳۰۰ شعبه و واحدهای خدماتی فراهم آید.


به هر روی، بانک رفاه در خصوص رفاه همگان خدمات خود را بسط و توسعه داد، این لزوم زمانی احساس شد که در اوایل ایجاد بانک، بیشتر فعالیت های پایه مدنظر بود اما به مرور با توجه به هدف اصلی بانک هر روز با دیدی جدید و تکیه بر تحقیقات و همچنین نظرخواهی از مشتریان، بر کیفیت و تعداد این خدمات افزوده شد.

حضور پر رنگ بانک در حوزه سلامت کشور در راستای توسعه خدمات بانکداری برای پاسخ به نیاز جامعه بوده و هست، در این حوزه بانک رفاه با در دستور کار قرار دادن خدمات رفاهی و تسهیلاتی و در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور و با نیازسنجی صنعت بهداشت، درمان و سلامت کشور از منظر خدمات بانکی طرح های متنوعی ارائه نمود که می توان به موارد زیر اشاره داشت:


۱- ارائه تسهیلات در قالب «طرح مهر سلامت ۹۸» به جامعه پزشکی کشور
۲- مشارکت فعال و جدی در طرح تحول نظام سلامت کشور
۳- تأمین مالی با استفاده از ابزارهای جدید و اعطای اعتبارات مورد نیاز زنجیره سلامت کشور
۴- طراحی خدمات بانکی متمایز با هدف تسهیل فرایندهای مالی
۵- راه اندازی واحدهای ارائه خدمات خاص در بیمارستان ها و مراکز درمانی
۶- ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در قالب اهدای آمبولانس و تجهیزات پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان‌های تابعه، مراکز درمانی، جمعیت هلال احمر، حمایت از پروژه‌های سلامت محور اردبیل، حمایت از برگزاری جشن تولد کودکان هموفیلی خراسان‌جنوبی
۷- حمایت از کمیته امداد امام(ره)، سازمان بهزیستی کل کشور و سازمان های مردم نهاد از قبیل انجمن ام اس ایران، انجمن تالاسمی و موسسه محک
۸- انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه های مختلف زنجیره سلامت کشور از جمله سازمان بیمه سلامت، سازمان نظام پزشکی، دانشگاه­های علوم پزشکی و سازمان های تابعه
۹- حمایت مؤثر و حضور فعال در رویدادهای حوزه سلامت کشور همچون برپایی غرفه بانک رفاه همراه با توزیع فرم های ویژه برای نیازسنجی در حوزه های پزشکی در همایش آموزشی جراحان قلب و ریه کشور
۱۰- برگزاری مسابقه استارت­آپی در حوزه سلامت با هدف تعامل میان دو حوزه فین تک و سلامت
بانک رفاه به واسطه ارائه اینچنین خدماتی در حوزه سلامت در سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور به عنوان بانک حامی سلامت شناخته و از آن تقدیر به عمل آمد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران