درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 23:50   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39941صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 1 شهریور 1398 - 11:52
رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران
شاخص سلامتی به‌عنوان یکی از بزرگترین شاخص‌های توسعه پایدار برای ارزیابی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا سلامتی خود ضامن رشد و بالندگی یک جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاخص سلامتی به‌عنوان یکی از بزرگترین شاخص‌های توسعه پایدار برای ارزیابی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا سلامتی خود ضامن رشد و بالندگی یک جامعه است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، برای بالا بردن شاخص سلامتی همه دولت ها، برنامه ها و استراتژی های مختلفی تبیین و در دستور کار خود قرار می دهند، برنامه هایی که در چند بخش مختلفِ آموزش، پیشگیری و در نهایت درمان اتخاذ می‌شوند. اما اجرای این برنامه‌ها به ویژه در بخش درمان همواره بسیار هزینه بردار بوده و هست، چه از نظر مالی و چه از نظر نیروی انسانی، وجود تعداد زیادی انجمن‌های خیریه مردم نهاد و همچنین برنامه‌های بنگاه های اقتصادی با عنوان مسئولیت‌های اجتماعی در رفع و بهبود کاستی‌های حوزه سلامت بر نقش بی بدیل این سازمان ها در پیشرفت این حوزه اشاره دارد.


نقش یاری رساندن توسط بنگاه های اقتصادی و بانک ها صرفا به کمک های بلاعوض معطوف نمی‌شود، بلکه می تواند با اندیشیدن به گستره ی حوزه سلامت و نیازسنجی و برنامه ریزی براساس آن اثربخشی بیشتری داشته باشد.


بانک رفاه کارگران نیز با دغدغه ی رشد بیش از پیش استانداردهای سلامت همواره با ارائه طرح های نوین بانکی در بخش های مختلف بانکی و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش به فکر کمک به این حوزه بوده و هست.


این احساس مسئولیت به خاطر بازار فعالیت استراتژیک بانک رفاه به واسطه بزرگترین مشتریان آن یعنی تأمین اجتماعی، حوزه های درمانی، سلامت و حوزه های اقتصادی زیر مجموعه آن و ارائه خدمات به دانشگاه ها، بیمارستان های علوم پزشکی و بیش از ۶۰۰۰ هزار داروخانه و مراکز درمانی است.


این بانک در سال ۱۳۳۹ برای سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی های طبقه کارگر شروع به کار کرد و در مهر ماه سال ۱۳۹۰ تبدیل به بانک خصوصی شد تا زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق ۱۳۰۰ شعبه و واحدهای خدماتی فراهم آید.


به هر روی، بانک رفاه در خصوص رفاه همگان خدمات خود را بسط و توسعه داد، این لزوم زمانی احساس شد که در اوایل ایجاد بانک، بیشتر فعالیت های پایه مدنظر بود اما به مرور با توجه به هدف اصلی بانک هر روز با دیدی جدید و تکیه بر تحقیقات و همچنین نظرخواهی از مشتریان، بر کیفیت و تعداد این خدمات افزوده شد.

حضور پر رنگ بانک در حوزه سلامت کشور در راستای توسعه خدمات بانکداری برای پاسخ به نیاز جامعه بوده و هست، در این حوزه بانک رفاه با در دستور کار قرار دادن خدمات رفاهی و تسهیلاتی و در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور و با نیازسنجی صنعت بهداشت، درمان و سلامت کشور از منظر خدمات بانکی طرح های متنوعی ارائه نمود که می توان به موارد زیر اشاره داشت:


۱- ارائه تسهیلات در قالب «طرح مهر سلامت ۹۸» به جامعه پزشکی کشور
۲- مشارکت فعال و جدی در طرح تحول نظام سلامت کشور
۳- تأمین مالی با استفاده از ابزارهای جدید و اعطای اعتبارات مورد نیاز زنجیره سلامت کشور
۴- طراحی خدمات بانکی متمایز با هدف تسهیل فرایندهای مالی
۵- راه اندازی واحدهای ارائه خدمات خاص در بیمارستان ها و مراکز درمانی
۶- ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در قالب اهدای آمبولانس و تجهیزات پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان‌های تابعه، مراکز درمانی، جمعیت هلال احمر، حمایت از پروژه‌های سلامت محور اردبیل، حمایت از برگزاری جشن تولد کودکان هموفیلی خراسان‌جنوبی
۷- حمایت از کمیته امداد امام(ره)، سازمان بهزیستی کل کشور و سازمان های مردم نهاد از قبیل انجمن ام اس ایران، انجمن تالاسمی و موسسه محک
۸- انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه های مختلف زنجیره سلامت کشور از جمله سازمان بیمه سلامت، سازمان نظام پزشکی، دانشگاه­های علوم پزشکی و سازمان های تابعه
۹- حمایت مؤثر و حضور فعال در رویدادهای حوزه سلامت کشور همچون برپایی غرفه بانک رفاه همراه با توزیع فرم های ویژه برای نیازسنجی در حوزه های پزشکی در همایش آموزشی جراحان قلب و ریه کشور
۱۰- برگزاری مسابقه استارت­آپی در حوزه سلامت با هدف تعامل میان دو حوزه فین تک و سلامت
بانک رفاه به واسطه ارائه اینچنین خدماتی در حوزه سلامت در سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور به عنوان بانک حامی سلامت شناخته و از آن تقدیر به عمل آمد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"