درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39940صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 17:23
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدامیرناصر جاوید امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، ، گفت: در کل کشور تصوری از روابط عمومی‌ها وجود دارد که روابط‌عمومی در سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دو وظیفه دارد اول پوشش خبری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان و دوم پوشش خطاهای سازمان و اداره مربوطه و این‌که نگذارد این خطاها رسانه‌ای شود یا این‌که آن‌ها را با استفاده از جریان‌های رسانه‌ای خنثی کند.
 
 وی افزود: ما چنین دیدی نداریم، بلکه تلاش داریم همه سازمان در سطح کشور و همه فعالیت‌ها و رویدادهای سازمان را پوشش دهیم و به سازمان کمک کنیم نواقص و ایرادها را ببیند و دلیل آن‌را بداند و آن‌را رفع کند، که در این راستا ۳۰ درصد انرژی و توان برنامه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و وظیفه روایت‌گری برای مردم، روایت خود به مردم و همچنین روایت مردم به خود و روایت از خود به دیگری یعنی بتوانیم مردم و خود سازمان را در کنار مردم برای دیگرانی که ما را نمی‌شناسند روایت کنیم و دیگری را برای مردم و سازمان روایت کنیم .
 
 جاوید با اشاره به این‌که ما به رسانه نیازمند هستیم چون به مردم نزدیک‌تر هستند، عنوان کرد: ما باید حرف اصلی و دغدغه‌های مردم را دسته‌بندی و جمع‌آوری کرده و به میان تصمیم‌گیران ببرم، که یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای ما در این زمینه اصحاب رسانه هستند.
 
 رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم، اظهار کرد: ما باید در این زمینه تسهیل‌گری کنیم، ما نهایتاً وظیفه پشتیبانی داریم، اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.
 
 وی با اشاره به این‌که شما صدا و چشم بینای مردم هستید و می‌توانید از طرف آن‌ها نمایندگی کنید، تصریح کرد: ابتدا همه ایرانی هستید و در مورد کل ایران مسئله دارید پس با همه سازمان ارتباط بگیرید نه فقط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، و این را بدانید که برای ما هر روز؛ روز خبرنگار است و هر روز ارتباط گرفتن با خبرنگاران مهم است.
 
 جاوید تأکید کرد: همه با هم برای نشر خوبی ها تلاش کنیم و همه انرژی و توان را بگذاریم که هرچه خوبی در ایران و لرستان وجود دارد را نشر دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد