درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 - 18:28   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد

  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا

  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان بحران در روابط‌عمومی را اندازه گیری کرد و چرا باید این کار را انجام داد؟
  ابتکار جدید گوگل؛ اپلیکیشنی که می‌تواند برچسب کالاها را برای نابینایان بخواند
  شکاف دیجیتالی در منطقه خاورمیانه و آفریقا
  فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» منتشر شد
  مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام: سرمایه انسانی با انگیزه؛ بانک را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می دهد
  انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور
  بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد
  تغییر سرپرست روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز
  دوره‌های آموزش خبرنگاری به مثابه‌ی ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد
  خبرنگاران می توانند با تولید محتوای مناسب و همچنین نقد منصفانه به مشکلات جامعه کمک نمایند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39935صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 23:28
نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
پیش بینی می شود تا سال 2020، پنجاه درصد از کل بودجه تبلیغات و روابط عمومی سازمان‌ها در اختیار محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با رشد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور این فناوری در صنعت، پارادایم‌های صنعت و بازار در اواخر سده 20 تغییر کرده است.
 
 از سوی دیگر، فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیرساختی و جریان اطلاعات تمامی سازمان‌ها را به سطحی از فناوری و جریان‌های اطلاعاتی رسانده و توانسته اند با مجهز شدن بر بازار تأثیرگذار باشند.
 
 «تونی مارتینز»، یکی از کارآفرینان معاصر در سطح جهان، معتقد است: «تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرآیند خرید است.»
 
 از سوی دیگر، استارت آپ ها، به مثابه یک لوح دست نخورده هستند که برای اینکه بتوانند از این مزیت، بهره ببرید، باید برند خود را به خوبی تعریف کنید. چراکه، اگر این کار انجام نگیرد رقبا به خوبی آن را انجام می دهند.
 
 از این روست که متخصصان حوزه تبلیغات و برندسازی معتقدند که، با برندسازی به موقع و هوشمندانه شرکت ها و استارت آپ ها می توانند محصول خود را تعریف کنند و با معرفی محصول دیگر حذف آن توسط رقبا بسیار سخت تر خواهد شد.
 
 تجربه و مشاهدات حکایت از آن دارد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ با سرمایه‌های میلیاردی، به دلیل عدم توجه به اهمیت برندسازی مناسب، در مواجهه با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، که به این بعد توجه ویژه ای داشته اند، شکست خورده‌اند.
 
 مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی یکی از بانک های کشور در پاسخ به این سوال که کدام عوامل می‌توانند تفاوت میان سازمان‌های موفق در این محیط را توجیه کنند، گفت: در فضای رقابتی موجود سازمان‌هایی موفق می شوند که بتوانند به طور مستقیم بر فرآیند تصمیم‌گیری خرید مشتری، از طریق ایجاد اعتماد و تصویرسازی ذهنی مناسب، تأثیر بگذارند.
 
 حمیدرضا عظیمی افزود: حضور یک روابط‌عمومی قدرتمند و تیم تبلیغاتی آگاه در راستای برندسازی و تعامل سازنده با مخاطبان و مشتریان و علم به نشان دادن واکنش مناسب به رویدادها، می تواند تصویری مناسب از چهره سازمان به نهادهای رده بالا، رقبا، مشتریان و جامعه ارائه کند.
 
 وی با بیان اینکه، مسئولیت اصلی برندسازی و خلق تصویر ذهنی (Corporate Image) بر عهدۀ روابط‌عمومی هاست، گفت: در سازمان‌های سنتی به دلیل عدم هماهنگی کانال‌های ارتباطی سازمان با محیط پیرامون و نبود تبلیغات، سازمان همواره با مشکلاتی مواجه خواهد بود.
 
 نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی
 عظیمی در رابطه با نقش شبکه های اجتماعی در حوزه برندسازی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی کانال‌های ارتباطی چندرسانه‌ای‌ هستند که از قابلیت انتشار بالا و اختصاصی محتوا برای هر مخاطب و فاکتور بازخوردپذیری سریع و کارآمد برخوردارند.
 
 بنابه گفته وی اجتماع چندین مزیت ارتباطی مناسب، مانند قابلیت انتشار وسیع، شخصی‌سازی پیام، بازخورد سریع، محیط چندرسانه‌ای جذاب، قیمت بسیار مناسب، انعطاف در زمان انتشار و... در شبکه های اجتماعی باعث شده شرکت‌های پیشرو، در استراتژی تبلیغاتی خود بازنگری‌های عمیقی داشته باشند.
 
 عظیمی عنوان کرد: از این رو، پیش بینی می شود تا سال 2020، پنجاه درصد از کل بودجه تبلیغات و
روابط عمومی سازمان‌ها در اختیار محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.
 
 گفتگو: هانیه حقیقی- سیناپرس

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ دشواری بزرگ و جهانی روزنامه ها


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد


  حافظه‌ی اینترنتی با حافظه‌ی انسانی چه می‌کند؟


  سیاستمداران چگونه در سخنرانی جلب توجه می‌کنند


  معرفی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان


  پیش‌بینی بیل گیتس: همه‌گیری کرونا در کشورهای ثروتمند جهان تا اواخر سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد


  ساماندهی توزیع انواع آگهی ها در کردستان


  بازدید روابط‌عمومی منطقه تهران از کارخانه مخزن سازی کاوش قزوین


  تیم کوک مدیرعامل اپل به جمع میلیادرها پیوست


  فرماندار رشت: خبرنگاران، اطلاع رسانی را بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی