درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:15   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39935صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 23:28
نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
پیش بینی می شود تا سال 2020، پنجاه درصد از کل بودجه تبلیغات و روابط عمومی سازمان‌ها در اختیار محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با رشد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور این فناوری در صنعت، پارادایم‌های صنعت و بازار در اواخر سده 20 تغییر کرده است.
 
 از سوی دیگر، فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیرساختی و جریان اطلاعات تمامی سازمان‌ها را به سطحی از فناوری و جریان‌های اطلاعاتی رسانده و توانسته اند با مجهز شدن بر بازار تأثیرگذار باشند.
 
 «تونی مارتینز»، یکی از کارآفرینان معاصر در سطح جهان، معتقد است: «تصویر ذهنی خوب و قابل‌اعتماد مهم‌ترین عامل جذب مشتری و همچنین تصمیم‌گیری وی در فرآیند خرید است.»
 
 از سوی دیگر، استارت آپ ها، به مثابه یک لوح دست نخورده هستند که برای اینکه بتوانند از این مزیت، بهره ببرید، باید برند خود را به خوبی تعریف کنید. چراکه، اگر این کار انجام نگیرد رقبا به خوبی آن را انجام می دهند.
 
 از این روست که متخصصان حوزه تبلیغات و برندسازی معتقدند که، با برندسازی به موقع و هوشمندانه شرکت ها و استارت آپ ها می توانند محصول خود را تعریف کنند و با معرفی محصول دیگر حذف آن توسط رقبا بسیار سخت تر خواهد شد.
 
 تجربه و مشاهدات حکایت از آن دارد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ با سرمایه‌های میلیاردی، به دلیل عدم توجه به اهمیت برندسازی مناسب، در مواجهه با سازمان‌های جوان و کم‌سرمایه، که به این بعد توجه ویژه ای داشته اند، شکست خورده‌اند.
 
 مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی یکی از بانک های کشور در پاسخ به این سوال که کدام عوامل می‌توانند تفاوت میان سازمان‌های موفق در این محیط را توجیه کنند، گفت: در فضای رقابتی موجود سازمان‌هایی موفق می شوند که بتوانند به طور مستقیم بر فرآیند تصمیم‌گیری خرید مشتری، از طریق ایجاد اعتماد و تصویرسازی ذهنی مناسب، تأثیر بگذارند.
 
 حمیدرضا عظیمی افزود: حضور یک روابط‌عمومی قدرتمند و تیم تبلیغاتی آگاه در راستای برندسازی و تعامل سازنده با مخاطبان و مشتریان و علم به نشان دادن واکنش مناسب به رویدادها، می تواند تصویری مناسب از چهره سازمان به نهادهای رده بالا، رقبا، مشتریان و جامعه ارائه کند.
 
 وی با بیان اینکه، مسئولیت اصلی برندسازی و خلق تصویر ذهنی (Corporate Image) بر عهدۀ روابط‌عمومی هاست، گفت: در سازمان‌های سنتی به دلیل عدم هماهنگی کانال‌های ارتباطی سازمان با محیط پیرامون و نبود تبلیغات، سازمان همواره با مشکلاتی مواجه خواهد بود.
 
 نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی
 عظیمی در رابطه با نقش شبکه های اجتماعی در حوزه برندسازی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی کانال‌های ارتباطی چندرسانه‌ای‌ هستند که از قابلیت انتشار بالا و اختصاصی محتوا برای هر مخاطب و فاکتور بازخوردپذیری سریع و کارآمد برخوردارند.
 
 بنابه گفته وی اجتماع چندین مزیت ارتباطی مناسب، مانند قابلیت انتشار وسیع، شخصی‌سازی پیام، بازخورد سریع، محیط چندرسانه‌ای جذاب، قیمت بسیار مناسب، انعطاف در زمان انتشار و... در شبکه های اجتماعی باعث شده شرکت‌های پیشرو، در استراتژی تبلیغاتی خود بازنگری‌های عمیقی داشته باشند.
 
 عظیمی عنوان کرد: از این رو، پیش بینی می شود تا سال 2020، پنجاه درصد از کل بودجه تبلیغات و
روابط عمومی سازمان‌ها در اختیار محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.
 
 گفتگو: هانیه حقیقی- سیناپرس

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران