درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 12:00   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
  شعار"جهش تولید" از فولاد مبارکه سرچشمه خواهد گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39931صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 15:45
تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آستانه برگزاری دوره آموزشی مبانی هوانوردی در فرودگاه بین المللی تبریز ویژه خبرنگاران بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و از برگزاری مستمر این دوره ها در آینده خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آستانه برگزاری دوره آموزشی مبانی هوانوردی در فرودگاه بین المللی تبریز ویژه خبرنگاران بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و از برگزاری مستمر این دوره ها در آینده خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عباس مسیبی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل، صنعتی با تکنولوژی بالا است، گفت: بر این اساس رسانه ها باید با اجزای این صنعت آشنایی داشته باشند تا بتوانند آن را با همه پیچیدگی های خاصش به جامعه معرفی کنند.

وی با اشاره به تغییرات و گسترش قوانین و مقررات در صنعت حمل و نقل هوایی گفت: شناساندن پیچیدگی های این صنعت و سرپا نگه داشتن آن با تکیه بر توان داخلی با وجود تحریم های ظالمانه و آشنایی شهروندان با حقوق اجتماعی خود از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

مسیبی بر برگزاری مستمر این دوره ها در آینده تاکید کرد و گفت: در فاز نخست این دوره آموزشی که در تبریز برگزار می شود، خبرنگاران با مبانی هوانوردی آشنا می شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: شرکت فرودگاه ها نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری و بعضی از ایرلاین ها جوان تر است و با توجه به اینکه مقوله یی کاملا تخصصی است، به مراتب کمتر به آن پرداخته شده است که می بایست هم از بعد تخصصی و هم از بعد عمومی بیشتر معرفی شود تا خدمات آن برای مردم ملموس باشد.

وی ادامه داد: در سفر دو روزه خبرنگاران طی دور روز آینده، اهمیت خدمتگزاری این صنعت در قالب برگزاری دوره آموزشی مذکور تشریح و اقدامات شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران اطلاع رسانی می شود.

مسیبی با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مقوله برندسازی مظلوم واقع شده است، گفت: انتظار ما از رسانه ها این است تا با اشراف به قوانین صنعت حمل و نقل هوایی گوشه یی از زحمات و خدمات فرزندان این مرز و بوم را در صنعتی که در آماج تحریم های ظالمانه قرار دارند، منعکس کنند.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی توسط استاد محمدصادق دیجوری به مدت 5 ساعت تدریس و در پایان به خبرنگاران گواهینامه آموزشی اهدا می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"