درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:35   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39923صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 08:02
پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است
پوشش رسانه های درآمدزا برای شرکت شما دشوارتر از همیشه شده است. اتاق های خبر کوچکتر شده اند و روزنامه نگاران چندین حوزه را پوشش می دهند و برای چندین برنامه گزارش تهیه می کنند. علاوه بر این، فرصت های بیشتری برای تبلیغات وجود دارد. وقت آن است که دوباره به روابط رسانه ای بپردازیم و نقش آن را در استراتژی ارتباطی کلی خود درک کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| کیتی بویل |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| پوشش رسانه های درآمدزا برای شرکت شما دشوارتر از همیشه شده است. اتاق های خبر کوچکتر شده اند و روزنامه نگاران چندین حوزه را پوشش می دهند و برای چندین برنامه گزارش تهیه می کنند. علاوه بر این، فرصت های بیشتری برای تبلیغات وجود دارد. وقت آن است که دوباره به روابط رسانه ای بپردازیم و نقش آن را در استراتژی ارتباطی کلی خود درک کنیم.

از کانال های خبری، اجتماعی و رسانه های وب استفاده کنید
رسانه های خبری (یا رسانه درآمدزا) فقط یکی از ابزارها در جعبه ابزار استراتژیست روابط عمومی است. رسانه های اجتماعی و وب، کانالهای ارتباطی دیگری هستند که باید برای ارایه پیام شرکت خود از آنها استفاده کنید. افزودن رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوای وب سایت به تبلیغات روابط عمومی شما، وابستگی شرکت شما را به پوشش رسانه ای درآمدزا به حداقل می رساند.


آژانس ها و بخش های بازاریابی موفق دارای چندین روش برای روایت داستان های مختلف هستند که از کانال های خبری، اجتماعی و وب استفاده می کنند. انجمن ها و گروه های رسانه های اجتماعی راهی عالی برای رسیدن به مخاطبانی است که نیازها و علاقه های مشابهی با هم دارند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خاص و مرتبط با پلتفرم باشد.


داستان خود را با روش های دیگر منتشر کنید، مانند انتشار مقالات خودتان در:
کانال شرکت
کانال مدیرعامل
پست های مهمان در کانال های مرتبط دیگر
گروه های لینک شده
پاسخ های Quora (وبگاه)
میهمان پادکست (رادیوی اینترنتی)
مقالات ارسال شده

داستان سرایی B2B
شرکت های B2B باید با ارایه دیدگاه های منحصر به فرد، اخبار را ارایه دهند. این باید مربوط به همسویی داستان شما با عناصر خبری و اخبار و گرایش های روز باشد.

پرداخت برای بازی
فرصت های "پرداخت برای بازی" رایج تر از همیشه شده است. محتوای تحریریه که قبلاً رایگان بود، اکنون از اسپانسر محتوایی با برچسب قیمت پشتیبانی می شود. رسانه ها و نشریات، تقویم های سرمقاله را با موضوعات و مضامین خاص برای هر شماره برنامه ریزی می کنند.


ما هر روز فرصت های بیشتری را برای پوشش های رایگانی که حمایت مالی می شوند را شاهد هستیم. بنابراین در نظر داشته باشید بودجه پرداختی خود را در بازی برای رسانه های درآمدزا هدف قرار دهید.


ارزیابی
امروزه، برای دست آوردن پوشش رسانه ای هم سطح گذشته، زمان، استراتژی و یک داستان قوی نیاز داریم. توصیه می کنیم نتایج پوشش خبری را نه لزوما با کمیت بلکه با کیفیت ارزیابی کنید. اگر شما می خواهید پوشش خبری به دست آمده خود را به مشتریان بالقوه خود برسانید، تلاش های خود را بر روی رسانه های هدفمند و نه عموم مردم متمرکز کنید. تعداد مقالات خبری را اندازه گیری نکنید. در عوض، پوشش بدست آمده با ۱۰ الی ۲۰ رسانه برتر و روابط معنادار با خبرنگاران را اندازه گیری کنید.


اگر برنامه رسانه ای درآمدزای شما پوشش خبری مورد نظر شما را تضمین نمی کند، مجدداً درباره استراتژی ارتباطات خود تجدید نظر کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران