درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 08:16   

پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی

  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد

  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه
  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  تیم کوک: اپل به قربانیان ویروس کرونا در چین کمک می کند
  آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39923صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 08:02
پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است
پوشش رسانه های درآمدزا برای شرکت شما دشوارتر از همیشه شده است. اتاق های خبر کوچکتر شده اند و روزنامه نگاران چندین حوزه را پوشش می دهند و برای چندین برنامه گزارش تهیه می کنند. علاوه بر این، فرصت های بیشتری برای تبلیغات وجود دارد. وقت آن است که دوباره به روابط رسانه ای بپردازیم و نقش آن را در استراتژی ارتباطی کلی خود درک کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| کیتی بویل |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| پوشش رسانه های درآمدزا برای شرکت شما دشوارتر از همیشه شده است. اتاق های خبر کوچکتر شده اند و روزنامه نگاران چندین حوزه را پوشش می دهند و برای چندین برنامه گزارش تهیه می کنند. علاوه بر این، فرصت های بیشتری برای تبلیغات وجود دارد. وقت آن است که دوباره به روابط رسانه ای بپردازیم و نقش آن را در استراتژی ارتباطی کلی خود درک کنیم.

از کانال های خبری، اجتماعی و رسانه های وب استفاده کنید
رسانه های خبری (یا رسانه درآمدزا) فقط یکی از ابزارها در جعبه ابزار استراتژیست روابط عمومی است. رسانه های اجتماعی و وب، کانالهای ارتباطی دیگری هستند که باید برای ارایه پیام شرکت خود از آنها استفاده کنید. افزودن رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوای وب سایت به تبلیغات روابط عمومی شما، وابستگی شرکت شما را به پوشش رسانه ای درآمدزا به حداقل می رساند.


آژانس ها و بخش های بازاریابی موفق دارای چندین روش برای روایت داستان های مختلف هستند که از کانال های خبری، اجتماعی و وب استفاده می کنند. انجمن ها و گروه های رسانه های اجتماعی راهی عالی برای رسیدن به مخاطبانی است که نیازها و علاقه های مشابهی با هم دارند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خاص و مرتبط با پلتفرم باشد.


داستان خود را با روش های دیگر منتشر کنید، مانند انتشار مقالات خودتان در:
کانال شرکت
کانال مدیرعامل
پست های مهمان در کانال های مرتبط دیگر
گروه های لینک شده
پاسخ های Quora (وبگاه)
میهمان پادکست (رادیوی اینترنتی)
مقالات ارسال شده

داستان سرایی B2B
شرکت های B2B باید با ارایه دیدگاه های منحصر به فرد، اخبار را ارایه دهند. این باید مربوط به همسویی داستان شما با عناصر خبری و اخبار و گرایش های روز باشد.

پرداخت برای بازی
فرصت های "پرداخت برای بازی" رایج تر از همیشه شده است. محتوای تحریریه که قبلاً رایگان بود، اکنون از اسپانسر محتوایی با برچسب قیمت پشتیبانی می شود. رسانه ها و نشریات، تقویم های سرمقاله را با موضوعات و مضامین خاص برای هر شماره برنامه ریزی می کنند.


ما هر روز فرصت های بیشتری را برای پوشش های رایگانی که حمایت مالی می شوند را شاهد هستیم. بنابراین در نظر داشته باشید بودجه پرداختی خود را در بازی برای رسانه های درآمدزا هدف قرار دهید.


ارزیابی
امروزه، برای دست آوردن پوشش رسانه ای هم سطح گذشته، زمان، استراتژی و یک داستان قوی نیاز داریم. توصیه می کنیم نتایج پوشش خبری را نه لزوما با کمیت بلکه با کیفیت ارزیابی کنید. اگر شما می خواهید پوشش خبری به دست آمده خود را به مشتریان بالقوه خود برسانید، تلاش های خود را بر روی رسانه های هدفمند و نه عموم مردم متمرکز کنید. تعداد مقالات خبری را اندازه گیری نکنید. در عوض، پوشش بدست آمده با ۱۰ الی ۲۰ رسانه برتر و روابط معنادار با خبرنگاران را اندازه گیری کنید.


اگر برنامه رسانه ای درآمدزای شما پوشش خبری مورد نظر شما را تضمین نمی کند، مجدداً درباره استراتژی ارتباطات خود تجدید نظر کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی