درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39908صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 15:19
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: روابط عمومی‌های استان باید به اتاق فکر و ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی تبدیل شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: روابط عمومی‌های استان باید به اتاق فکر و ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی تبدیل شوند.
 
 محمدرضا گروسی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم در سالن جلسات فرمانداری افزود: روابط عمومی‌ها نباید در حاشیه دستگاه‌های اجرایی باشند و با تغییر نگرش می‌توان روابط عمومی‌ها را جایگاه واقعی خود نزدیک کرد.
 
 وی بیان کرد: افزایش حس هم‌افزایی و تعامل، نیاز دیگری بوده که امروز در رابطه با مساله روابط عمومی‌ها در سطح استان احساس می‌شود.
 
 سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم ابراز کرد: کمبود مهارت‌های ارتباطی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حلقه مفقوده روابط عمومی‌ها، مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی است.
 
 وی ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات، شکل و شیوه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی ضرورتی اجتناب‌ناپذیری است که بر مبنای آن روابط عمومی‌ها باید در مسیر جامعه اطلاع محور، مهندسی افکار عمومی و برقراری افکار مشترک سازمانی گام بردارند.
 
 وی افزود: نظام ارزیابی و پیشنهادها که در برخی دستگاه‌های استانی تشکیل‌شده باید بتواند ارتباط موثر و دوسویه بین روابط عمومی و دستگاه‌های ارزیابی‌کننده را به وجود بیاورد.
 
 گروسی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در پیشبرد اهداف دستگاه‌های اجرایی پیشگام شده و مسیر اجرای سیاست‌گذاری‌های کلان را تسهیل کنند.
 
 وی ابراز کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استانی باید از ظرفیت بالقوه خبرنگاران فعال در عرصه‌های مختلف نیز استفاده مفید و موثری برای پیشبرد اهداف خود داشته باشند.
 
 گروسی عنوان کرد: روابط عمومی‌های استان در راستای افزایش روحیه امید افزایی، عملکرد دستگاه‌های متبوع خود را در هفته دولت به مردم معرفی و از تمام قالب‌ها و فضاهای موجود برای معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم نیز بیان کرد: با دستور استاندار قم جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان در دهه فجر امسال با برون‌سپاری مبحث ارزیابی برگزار خواهد شد.
 
 رضا صالحی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی باید نسبت به تقویت روحیه امید افزایی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی داشته باشند.
 
 وی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استان باید دستاوردهای خود را به شیوه‌های نوین از طریق بسترهای موجود معرفی کنند.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد