درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 23:08   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39908صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 15:19
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: روابط عمومی‌های استان باید به اتاق فکر و ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی تبدیل شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: روابط عمومی‌های استان باید به اتاق فکر و ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی تبدیل شوند.
 
 محمدرضا گروسی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم در سالن جلسات فرمانداری افزود: روابط عمومی‌ها نباید در حاشیه دستگاه‌های اجرایی باشند و با تغییر نگرش می‌توان روابط عمومی‌ها را جایگاه واقعی خود نزدیک کرد.
 
 وی بیان کرد: افزایش حس هم‌افزایی و تعامل، نیاز دیگری بوده که امروز در رابطه با مساله روابط عمومی‌ها در سطح استان احساس می‌شود.
 
 سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم ابراز کرد: کمبود مهارت‌های ارتباطی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حلقه مفقوده روابط عمومی‌ها، مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی است.
 
 وی ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات، شکل و شیوه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی ضرورتی اجتناب‌ناپذیری است که بر مبنای آن روابط عمومی‌ها باید در مسیر جامعه اطلاع محور، مهندسی افکار عمومی و برقراری افکار مشترک سازمانی گام بردارند.
 
 وی افزود: نظام ارزیابی و پیشنهادها که در برخی دستگاه‌های استانی تشکیل‌شده باید بتواند ارتباط موثر و دوسویه بین روابط عمومی و دستگاه‌های ارزیابی‌کننده را به وجود بیاورد.
 
 گروسی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در پیشبرد اهداف دستگاه‌های اجرایی پیشگام شده و مسیر اجرای سیاست‌گذاری‌های کلان را تسهیل کنند.
 
 وی ابراز کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استانی باید از ظرفیت بالقوه خبرنگاران فعال در عرصه‌های مختلف نیز استفاده مفید و موثری برای پیشبرد اهداف خود داشته باشند.
 
 گروسی عنوان کرد: روابط عمومی‌های استان در راستای افزایش روحیه امید افزایی، عملکرد دستگاه‌های متبوع خود را در هفته دولت به مردم معرفی و از تمام قالب‌ها و فضاهای موجود برای معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم نیز بیان کرد: با دستور استاندار قم جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان در دهه فجر امسال با برون‌سپاری مبحث ارزیابی برگزار خواهد شد.
 
 رضا صالحی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی باید نسبت به تقویت روحیه امید افزایی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی داشته باشند.
 
 وی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های استان باید دستاوردهای خود را به شیوه‌های نوین از طریق بسترهای موجود معرفی کنند.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"