درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:17   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39903صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:02
فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
فیسبوک به پیمانکارانی خارج از این مجموعه پول پرداخت می‌کرد تا پیام‌های صوتی‌ای را که در بین کاربران این شبکه از طریق پیام‌رسان رد و بدل می‌شد به متن تبدیل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک به پیمانکارانی خارج از این مجموعه پول پرداخت می‌کرد تا پیام‌های صوتی‌ای را که در بین کاربران این شبکه از طریق پیام‌رسان رد و بدل می‌شد به متن تبدیل کنند.

فیسبوک این «شنود» را تایید کرده است اما در عین حال می‌گوید که بیش از یک هفته است که به مانند شرکت‌های اپل و گوگل این موضوع را متوقف کرده است. این شرکت در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر کرد درباره هدف از این کار گفت که به‌دنبال ارزیابی هوش مصنوعی فیسبوک بوده است. یعنی پیام‌های صوتی کاربران توسط افرادی به متن تبدیل می‌شد و همزمان هوش مصنوعی نیز آن را به متن تبدیل می‌کرد. سپس دو متن توسط فیسبوک مورد مقایسه و ارزیابی قرار می‌گرفت.

برخی از پیمانکاران به بلومبرگ گفتند که به آن‌ها اغلب گفت‌وگوهای صمیمی و خصوصی یا رکیک داده می‌شد. البته طبق گفته این افراد، تمام این فایل‌های صوتی ناشناس بودند و به آن‌ها گفته نمی‌شد که چرا آن‌ها در حال رونویسی صدا هستند و این فایل‌ها از کجا و چگونه به دست آمده‌ است؟
طبق نوشته بلومبرگ پیام‌های صوتی کاربرانی مورد استفاده فیسبوک قرار گرفته است که در تنظیمات پیام رسان این شبکه اجتماعی موافقت خود را برای تبدیل پیام‌های صوتی به متن با انتخاب گزینه مربوط اعلام کرده بودند.

فیس بوک پیش از این بارها به‌دلیل نقض حریم خصوصی کاربرانش مورد انتقاد بودرویترزشرکت‌های بزرگ فناوری مانند آمازون و اپل پیش از این به‌دلیل جمع‌های فایل‌های صوتی کاربران خود به‌دلیل نقض حریم خصوصی افراد مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

بلومبرگ، آوریل (اردیبهشت) گذشته برای نخستین بار در گزارشی اعلام کرد که شرکت آمازون یک گروه کاری متشکل از هزاران نفر در سراسر جهان دارد که به درخواست‌های صوتی ارائه شده به الکسا به منظور بهبود کارایی این نرم افزار گوش می‌دهند.

الکسا به‌عنوان دستیار صوتی آمازون قادر است وظایف مختلفی مانند پخش موسیقی، کنترل گجت‌های هوشمند خانگی، خاموش و روشن کرده چراغ‌های خانه، بررسی قفل درها و … را طبق درخواست و دستور مالک این دستگاه انجام دهد. این اتفاق در برنامه‌های اپل سیری(Siri) و دستیار گوگل نیز رخ می‌داد. اپل و گوگل در آن زمان اعلام کردند که دیگر اقدام به شنود پیام کاربران خود نمی‌کنند.


هفته گذشته کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) شرکت فیسبوک را به پرداخت جریمهٔ بی‌سابقه‌ای معادل ۵ میلیارد دلار محکوم کرد. شرکت فیسبوک که به زیر پا گذاشتن مقررات حریم خصوصی کاربران متهم شده، ملزم شده است ضمن پرداخت این جریمه، سیاست کاری‌اش را دربارهٔ حریم خصوصیِ افراد به شکل اساسی بازنگری کند.

این حکم پس از آن صادر شد که این شرکت به‌صورت غیرقانونی اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر خود را در اختیار شرکت کمبریج آنالیتیکا قرار داده بود.

طبق توافقی که کمیسیون تجارت فدرال با فیسبوک انجام داده است بناست فیسبوک کمیته مستقلی را در زمینه حریم‌ خصوصی راه‌اندازی کند که آن دسته از تصمیمات مدیران این شرکت را که بر حریم‌ خصوصی کاربران تأثیر می‌گذارد محدود کند./ هدهدرسانه

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران