درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 21:58   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39901صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:21
۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه کسی که باید خدمت بدهد به رسانه و از رسانه خدمت بگیرد، ما هستیم. ما نیازمند رسانه هستیم چون رسانه نزدیک ترین موقعیت را به مردم و نظرات آن ها دارد؛ افزود: در تمام جلسات خود در استان ها تلاش می کنیم به گفتگو با رسانه ها بپردازیم و آراء فعالان رسانه ای را برای دخالت دادن نظرات مردم در تصمیم سازی ها بگیریم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه کسی که باید خدمت بدهد به رسانه و از رسانه خدمت بگیرد، ما هستیم. ما نیازمند رسانه هستیم چون رسانه نزدیک ترین موقعیت را به مردم و نظرات آن ها دارد؛ افزود: در تمام جلسات خود در استان ها تلاش می کنیم به گفتگو با رسانه ها بپردازیم و آراء فعالان رسانه ای را برای دخالت دادن نظرات مردم در تصمیم سازی ها بگیریم.
 
 اگر کار فرهنگی بخواهد پر دوام و عمقی باشد باید توسط خود مردم رخ دهد و از بین مردم بجوشد
 
 جاوید با اشاره به اینکه وظیفه ما به عنوان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی این است که دغدغه ها، حرف اصلی مردم و مسائل مردم را جمع آوری دسته بندی کرده و در لایه های تصمیم گیری تزریق کنیم، یادآور شد: یکی از مهم ترین راه ها برای تحقق این امر، رسانه ها هستند. برای شنیدن مطالبات مردم از سازمان تبلیغات اسلامی باید به سراغ نمایندگان افکار عمومی برویم.
 
 وی با بیان اینکه ما خادم و سرباز مردم هستیم و باید امور تسهیل گری کنیم، تصریح کرد: حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همواره در دیدارهایی که با فعالان مردمی و فرهنگی دارند اذعان می کنند که سازمان تبلیغات خود شما هستید، کار تبلیغات اسلامی را مردم دارند انجام می دهند و ما وظیفه پشتیبانی داریم.
 
 رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: اگر کار فرهنگی بخواهد پر دوام و عمقی باشد باید توسط خود مردم رخ دهد و از بین مردم بجوشد؛ ما نهاد کمک دهنده هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"