درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:12   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39901صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:21
۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه کسی که باید خدمت بدهد به رسانه و از رسانه خدمت بگیرد، ما هستیم. ما نیازمند رسانه هستیم چون رسانه نزدیک ترین موقعیت را به مردم و نظرات آن ها دارد؛ افزود: در تمام جلسات خود در استان ها تلاش می کنیم به گفتگو با رسانه ها بپردازیم و آراء فعالان رسانه ای را برای دخالت دادن نظرات مردم در تصمیم سازی ها بگیریم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه کسی که باید خدمت بدهد به رسانه و از رسانه خدمت بگیرد، ما هستیم. ما نیازمند رسانه هستیم چون رسانه نزدیک ترین موقعیت را به مردم و نظرات آن ها دارد؛ افزود: در تمام جلسات خود در استان ها تلاش می کنیم به گفتگو با رسانه ها بپردازیم و آراء فعالان رسانه ای را برای دخالت دادن نظرات مردم در تصمیم سازی ها بگیریم.
 
 اگر کار فرهنگی بخواهد پر دوام و عمقی باشد باید توسط خود مردم رخ دهد و از بین مردم بجوشد
 
 جاوید با اشاره به اینکه وظیفه ما به عنوان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی این است که دغدغه ها، حرف اصلی مردم و مسائل مردم را جمع آوری دسته بندی کرده و در لایه های تصمیم گیری تزریق کنیم، یادآور شد: یکی از مهم ترین راه ها برای تحقق این امر، رسانه ها هستند. برای شنیدن مطالبات مردم از سازمان تبلیغات اسلامی باید به سراغ نمایندگان افکار عمومی برویم.
 
 وی با بیان اینکه ما خادم و سرباز مردم هستیم و باید امور تسهیل گری کنیم، تصریح کرد: حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همواره در دیدارهایی که با فعالان مردمی و فرهنگی دارند اذعان می کنند که سازمان تبلیغات خود شما هستید، کار تبلیغات اسلامی را مردم دارند انجام می دهند و ما وظیفه پشتیبانی داریم.
 
 رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: اگر کار فرهنگی بخواهد پر دوام و عمقی باشد باید توسط خود مردم رخ دهد و از بین مردم بجوشد؛ ما نهاد کمک دهنده هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران