درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 23:05   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39896صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:15
تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
مسئول طرح و برنامه روابط عمومی حوزه هنری گفت: ما بیشتر به دنبال معرفی برند حوزه هنری هستیم، نه صرفا کسب مخاطب بیشتر. در واقع تلاش ما معطوف به تولید محتوای هدفمند برای رسانه ها و مخاطبان خاص است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئول طرح و برنامه روابط عمومی حوزه هنری گفت: ما بیشتر به دنبال معرفی برند حوزه هنری هستیم، نه صرفا کسب مخاطب بیشتر. در واقع تلاش ما معطوف به تولید محتوای هدفمند برای رسانه ها و مخاطبان خاص است.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، «حسین برکتی» در نشست نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه هنری با دبیران فرهنگی رسانه های برگزیده همکار با حوزه هنری که در سالن سلمان هراتی این نهاد برگزار شد، گفت: براساس تجربه هشت سالی که در حوزه هنری فعال هستم باید بگویم همکاری رسانه ها با حوزه مجدانه و صادقانه بوده است.


مسئول ارتباط با رسانه روابط عمومی حوزه هنری با استقبال از تداوم این گونه نشست ها گفت: نشست های این چنینی، تعامل و درک مشترک فعالان روابط عمومی و اهالی رسانه را بهبود می بخشد.


مسئول طرح و برنامه روابط عمومی حوزه هنری ، دیگر سخنران این نشست بود. افطاری با اشاره به رویکرد استراتژیک روابط عمومی حوزه در دوساله گذشته گفت: در دوره اخیر کوشیده ایم هدفمند کار کنیم و از منابع به درستی بهره ببریم.


وی با بیان این که فعالیت روابط عمومی حوزه هنری به عنوان یک سازمان با چندین و چند زیرمجوعه دشوار است، گفت: ایجاد و حفظ وحدت رویه میان پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی از برنامه های بخش های زیرمجموعه مورد توجه ماست.


افطاری در بخش دیگری اط سخنان خود از تلاش برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی گفت و افزود: البته ما بیشتر به دنبال معرفی برند حوزه هنری هستیم، نه صرفا کسب مخاطب بیشتر. با این وجود تلاش ما معطوف به تولید محتوای هدفمند برای رسانه ها و مخاطبان خاص است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"