درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39893صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:12
«رسانه ها» اولویت روابط عمومی حوزه هنری به حساب می آیند
مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری گفت: سازمان ها معمولا روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و در مقابل رسانه ها می دانند در حالی که رسانه ها را اولویت روابط عمومی سازمان خود می دانیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری گفت: سازمان ها معمولا روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و در مقابل رسانه ها می دانند در حالی که رسانه ها را اولویت روابط عمومی سازمان خود می دانیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه هنری با دبیران فرهنگی رسانه های برگزیده همکار با حوزه هنری، پیش از ظهر امروز در سالن سلمان هراتی برگزار شد.
 
 در این نشست، «حیدر ایمنی» مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری با اشاره به فعالیت بیست ساله در حوزه هنری و حضور پانزده ساله در «سوره مهر» گفت: اهالی رسانه به خوبی با چالش های پیش روی کار فرهنگی آشنا هستند. من به خاطر سال ها فعالیت رسانه ای با چالش های این حوزه آشنا هستم.
 
 وی با اشاره به حضور دوساله خود در سمت مدیریت روابط عمومی حوزه هنری، گفت: در دوره اخیر فعالیت تلاش شد تا محتوای تولیدی ما ارتقا یابد، از سوی دیگر توانسته ایم با تهیه بسته های خبری مناسب، مخاطب اخبار حوزه هنری را گسترش دهیم.
 
 ایمنی با با بیان این که تعریف روابط عمومی نزد ما همچون تعریف معمول در سازمان های دیگر نیست، گفت: سازمان ها معمولا روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و در مقابل رسانه ها می دانند در حالی که رسانه ها را اولویت روابط عمومی سازمان خود می دانیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری ابراز امیدواری کرد در آینده جلساتی میان اصحاب رسانه و مدیران حوزه هنری برگزار شود.
 
 مسئول فضای مجازی و بین الملل روابط عمومی حوزه هنری دیگر سخنران این نشست بود. نیکخواه از ارتباط با صاحبان اکانت های فعال در شبکه های اجتماعی با هدف افزایش تاثیرگذاری اخبار حوزه هنری در فضای مجازی خبر داد.
 
 وی به طراحی برنامه هایی برای همراه کردن بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی با حوزه هنری اشاره کرد و گفت: مثلا سال گذشته و در ایام برگزاری اکران جشنواره فیلم فجر، اکران ویژه ای برای فعالان اینستاگرام و توییتر در نظر گرفتیم.
 
 نیکخواه همچنین از برنامه ریزی برای ارتباط با سازمان های هم سطح حوزه هنری در سایر کشورها مبتنی بر گسترش قدرت نرم کشور خبرداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد