درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 23:29   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39892صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:10
خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، سیدامیرناصر جاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز یک‌شنبه، ۲۷ مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به این‌که در کل کشور تصوری از روابط عمومی‌ها وجود دارد، گفت: روابط‌عمومی در سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دو وظیفه دارد اول پوشش خبری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان و دوم پوشش خطاهای سازمان و اداره مربوطه و این‌که نگذارد این خطاها رسانه‌ای شود و یا این‌که آن‌ها را با استفاده از جریان‌های رسانه‌ای خنثی کند.


وی ادامه داد: ما چنین دیدی نداریم، بلکه تلاش داریم همه سازمان در سطح کشور و همه فعالیت‌ها و رویدادهای سازمان را پوشش دهیم و به سازمان کمک کنیم نواقص و ایرادها را ببیند و دلیل آن‌را بداند و آن‌را رفع کند، که در این راستا ۳۰ درصد انرژی و توان برنامه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و وظیفه روایت‌گری برای مردم، روایت خود به مردم و همچنین روایت مردم به خود و روایت از خود به دیگری یعنی بتوانیم مردم و خود سازمان را در کنار مردم برای دیگرانی که ما را نمی‌شناسند روایت کنیم و دیگری را برای مردم و سازمان روایت کنیم .


جاوید با اشاره به این‌که ما به رسانه نیازمند هستیم چون به مردم نزدیک‌تر هستند، عنوان کرد: ما باید حرف اصلی و دغدغه‌های مردم را دسته‌بندی و جمع‌آوری کرده و به میان تصمیم‌گیران ببرم، که یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای ما در این زمینه اصحاب رسانه هستند.


رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم، اظهار کرد: ما باید در این زمینه تسهیل‌گری کنیم، ما نهایتاً وظیفه پشتیبانی داریم، اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.


وی با اشاره به این‌که شما صدا و چشم بینای مردم هستید و می‌توانید از طرف آن‌ها نمایندگی کنید، تصریح کرد: ابتدا همه ایرانی هستید و در مورد کل ایران مسئله دارید پس با همه سازمان ارتباط بگیرید نه فقط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، و این را بدانید که برای ما هر روز؛ روز خبرنگار است و هر روز ارتباط گرفتن با خبرنگاران مهم است.


جاوید تأکید کرد: همه با هم برای نشر خوبی ها تلاش کنیم و همه انرژی و توان را بگذاریم که هرچه خوبی در ایران و لرستان وجود دارد را نشر دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"