درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39891صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:09
امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد
خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت نیرو، «هادی خانیکی» در مراسم پایانی نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با اشاره به اینکه تئوری را نباید کمتر از تکنیک در نظر گرفت، افزود: اولویت روابط عمومی‌ها نیاز به داشتن تفکر، کانون‌های اندیشه‌ورزی و تئوری است و پس از آن بایستی در پی آموزش‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای رفت.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: روابط عمومی نه به تنهایی قادر است دوای همه دردها باشد، نه به تنهایی می‌تواند ریشه همه مشکلات را نمایندگی کند.

خانیکی، نسبت بین روابط عمومی و افکارعمومی را نسبت بین زمینه و متن عنوان کرد و افزود: روابط عمومی را باید به عنوان متن در نظر گرفت که در زمینه افکار عمومی می‌تواند عمل کند. اگر روابط عمومی وضعیت مناسب و مساعدی داشته باشد، آنچه در دل دیگران است بر زبان روابط عمومی جاری می‌شود.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: در شرایط امروز ایران، افکار عمومی به شدت دچار تغییر شده است. امروزه نمی‌توان در قالب دانش گذشته به افکار جامعه توجه کرد و اگر این موضوع را درک نکنیم امکان برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه را نخواهیم داشت.


وی ادامه داد: واقعیت این است که یک تحول کیفی در افکار عمومی رخ داده که باید در رویکرد، عملکرد و طراحی سازمانی روابط عمومی نسبت به گذشته تجدیدنظر کنیم.

خانیکی با بیان اینکه افکار عمومی می‌تواند عملکرد ما را درست یا غلط ارزیابی کند، گفت: می‌بایست روابط عمومی را در این ظرف از افکار عمومی طراحی و نقش‌هایش را باز تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریان ارتباطی ما از مخاطبان آغاز می‌شود، گفت: روابط عمومی را باید به عنوان یک نهاد گفت و شنود و نه به عنوان یک نهاد تبلیغاتی تعریف کرد.

این مدرس پیشکسوت علوم ارتباطات خاطرنشان کرد: عمر روابط عمومی سنتی به سر آمده و ارتباطات عمودی و آمرانه به ارتباطات افقی و شبکه‌ای تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد