درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:26   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39891صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:09
امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد
خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت نیرو، «هادی خانیکی» در مراسم پایانی نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با اشاره به اینکه تئوری را نباید کمتر از تکنیک در نظر گرفت، افزود: اولویت روابط عمومی‌ها نیاز به داشتن تفکر، کانون‌های اندیشه‌ورزی و تئوری است و پس از آن بایستی در پی آموزش‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای رفت.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: روابط عمومی نه به تنهایی قادر است دوای همه دردها باشد، نه به تنهایی می‌تواند ریشه همه مشکلات را نمایندگی کند.

خانیکی، نسبت بین روابط عمومی و افکارعمومی را نسبت بین زمینه و متن عنوان کرد و افزود: روابط عمومی را باید به عنوان متن در نظر گرفت که در زمینه افکار عمومی می‌تواند عمل کند. اگر روابط عمومی وضعیت مناسب و مساعدی داشته باشد، آنچه در دل دیگران است بر زبان روابط عمومی جاری می‌شود.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: در شرایط امروز ایران، افکار عمومی به شدت دچار تغییر شده است. امروزه نمی‌توان در قالب دانش گذشته به افکار جامعه توجه کرد و اگر این موضوع را درک نکنیم امکان برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه را نخواهیم داشت.


وی ادامه داد: واقعیت این است که یک تحول کیفی در افکار عمومی رخ داده که باید در رویکرد، عملکرد و طراحی سازمانی روابط عمومی نسبت به گذشته تجدیدنظر کنیم.

خانیکی با بیان اینکه افکار عمومی می‌تواند عملکرد ما را درست یا غلط ارزیابی کند، گفت: می‌بایست روابط عمومی را در این ظرف از افکار عمومی طراحی و نقش‌هایش را باز تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریان ارتباطی ما از مخاطبان آغاز می‌شود، گفت: روابط عمومی را باید به عنوان یک نهاد گفت و شنود و نه به عنوان یک نهاد تبلیغاتی تعریف کرد.

این مدرس پیشکسوت علوم ارتباطات خاطرنشان کرد: عمر روابط عمومی سنتی به سر آمده و ارتباطات عمودی و آمرانه به ارتباطات افقی و شبکه‌ای تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد