درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:36   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39891صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:09
امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد
خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خانیکی آغاز جریان ارتباطی را در زمان حاضر از سوی مخاطبان دانست و گفت: امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر، کانون‌های اندیشه ورزی و تئوری دارد.

به گزارش شارا به نقل از وزارت نیرو، «هادی خانیکی» در مراسم پایانی نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با اشاره به اینکه تئوری را نباید کمتر از تکنیک در نظر گرفت، افزود: اولویت روابط عمومی‌ها نیاز به داشتن تفکر، کانون‌های اندیشه‌ورزی و تئوری است و پس از آن بایستی در پی آموزش‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای رفت.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: روابط عمومی نه به تنهایی قادر است دوای همه دردها باشد، نه به تنهایی می‌تواند ریشه همه مشکلات را نمایندگی کند.

خانیکی، نسبت بین روابط عمومی و افکارعمومی را نسبت بین زمینه و متن عنوان کرد و افزود: روابط عمومی را باید به عنوان متن در نظر گرفت که در زمینه افکار عمومی می‌تواند عمل کند. اگر روابط عمومی وضعیت مناسب و مساعدی داشته باشد، آنچه در دل دیگران است بر زبان روابط عمومی جاری می‌شود.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: در شرایط امروز ایران، افکار عمومی به شدت دچار تغییر شده است. امروزه نمی‌توان در قالب دانش گذشته به افکار جامعه توجه کرد و اگر این موضوع را درک نکنیم امکان برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه را نخواهیم داشت.


وی ادامه داد: واقعیت این است که یک تحول کیفی در افکار عمومی رخ داده که باید در رویکرد، عملکرد و طراحی سازمانی روابط عمومی نسبت به گذشته تجدیدنظر کنیم.

خانیکی با بیان اینکه افکار عمومی می‌تواند عملکرد ما را درست یا غلط ارزیابی کند، گفت: می‌بایست روابط عمومی را در این ظرف از افکار عمومی طراحی و نقش‌هایش را باز تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریان ارتباطی ما از مخاطبان آغاز می‌شود، گفت: روابط عمومی را باید به عنوان یک نهاد گفت و شنود و نه به عنوان یک نهاد تبلیغاتی تعریف کرد.

این مدرس پیشکسوت علوم ارتباطات خاطرنشان کرد: عمر روابط عمومی سنتی به سر آمده و ارتباطات عمودی و آمرانه به ارتباطات افقی و شبکه‌ای تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران