درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39869صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 26 مرداد 1398 - 14:04
بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.

به گزارش شارا، امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت:ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی از یک سو و احراز صلاحیت ها و توانایی های حرفه ای و علمی با دوری جستن از مواضع ضد سازمانی توسط روابط عمومی ها از سوی دیگر است.


وی با اشاره به کارکردهای مختلف روابط عمومی در سازمان ها تصریح کرد:کارکرد روابط عمومی را می توان به دو بخش عمده ارتباطات و اطلاع رسانی و متقاعدسازی و تفاهم با مخاطبان سازمان اعم از مخاطبان بیرونی یعنی افراد جامعه و سازمان ها و گروه های صنفی مرتبط و مراکز علمی پژوهشی و مخاطبان درونی شامل مدیران و کارکنان و خانواده های کارکنان تقسیم بندی کرد.


بابایی با تاکید براینکه بخش مهمی از کارکردهای روابط عمومی ها حول محور متقاعدسازی مخاطبان شکل می گیرد گفت: نقش روابط عمومی ها برای آگاه سازی شهروندان تعریف می شود که برای استمرار نقش تأثیرگذاری و افزایش کارایی و توانمندسازی خود ناگزیر به اطمینان بخشی برنامه های راهبردی خود نزد مخاطبان هستند.


به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران؛ جمع آوری و پردازش اطلاعات از طریق مجراهای روز اطلاع رسانی همچون شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت های اینترنتی و در شرایط کنونی جامعه شبکه های اجتماعی نیز از دیگر وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد