درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 07:50   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39869صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 26 مرداد 1398 - 14:04
بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.

به گزارش شارا، امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت:ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی از یک سو و احراز صلاحیت ها و توانایی های حرفه ای و علمی با دوری جستن از مواضع ضد سازمانی توسط روابط عمومی ها از سوی دیگر است.


وی با اشاره به کارکردهای مختلف روابط عمومی در سازمان ها تصریح کرد:کارکرد روابط عمومی را می توان به دو بخش عمده ارتباطات و اطلاع رسانی و متقاعدسازی و تفاهم با مخاطبان سازمان اعم از مخاطبان بیرونی یعنی افراد جامعه و سازمان ها و گروه های صنفی مرتبط و مراکز علمی پژوهشی و مخاطبان درونی شامل مدیران و کارکنان و خانواده های کارکنان تقسیم بندی کرد.


بابایی با تاکید براینکه بخش مهمی از کارکردهای روابط عمومی ها حول محور متقاعدسازی مخاطبان شکل می گیرد گفت: نقش روابط عمومی ها برای آگاه سازی شهروندان تعریف می شود که برای استمرار نقش تأثیرگذاری و افزایش کارایی و توانمندسازی خود ناگزیر به اطمینان بخشی برنامه های راهبردی خود نزد مخاطبان هستند.


به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران؛ جمع آوری و پردازش اطلاعات از طریق مجراهای روز اطلاع رسانی همچون شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت های اینترنتی و در شرایط کنونی جامعه شبکه های اجتماعی نیز از دیگر وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"