درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:20   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39869صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 26 مرداد 1398 - 14:04
بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.

به گزارش شارا، امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت:ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی از یک سو و احراز صلاحیت ها و توانایی های حرفه ای و علمی با دوری جستن از مواضع ضد سازمانی توسط روابط عمومی ها از سوی دیگر است.


وی با اشاره به کارکردهای مختلف روابط عمومی در سازمان ها تصریح کرد:کارکرد روابط عمومی را می توان به دو بخش عمده ارتباطات و اطلاع رسانی و متقاعدسازی و تفاهم با مخاطبان سازمان اعم از مخاطبان بیرونی یعنی افراد جامعه و سازمان ها و گروه های صنفی مرتبط و مراکز علمی پژوهشی و مخاطبان درونی شامل مدیران و کارکنان و خانواده های کارکنان تقسیم بندی کرد.


بابایی با تاکید براینکه بخش مهمی از کارکردهای روابط عمومی ها حول محور متقاعدسازی مخاطبان شکل می گیرد گفت: نقش روابط عمومی ها برای آگاه سازی شهروندان تعریف می شود که برای استمرار نقش تأثیرگذاری و افزایش کارایی و توانمندسازی خود ناگزیر به اطمینان بخشی برنامه های راهبردی خود نزد مخاطبان هستند.


به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران؛ جمع آوری و پردازش اطلاعات از طریق مجراهای روز اطلاع رسانی همچون شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت های اینترنتی و در شرایط کنونی جامعه شبکه های اجتماعی نیز از دیگر وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران