درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 07:24   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
  انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39856صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 25 مرداد 1398 - 11:45
بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات تابعه معاونت هنری به دو موسسه تقلیل یافت
بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات تابعه معاونت هنری به دو موسسه تقلیل یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات تابعه معاونت هنری به دو موسسه تقلیل یافت.
 
 به گزارش ایلنا، طرح ساماندهی انجمن‌ها و موسسات تابعه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله ساماندهی انجمن‌ها و موسسات تابعه معاونت امور هنری این وزارتخانه ارائه و از سوی رسانه‌ها و مراجع مختلف پیگیری و دنبال می‌شود تا اینکه پس از طی مراحل کارشناسی و بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات تابعه معاونت هنری به دو موسسه تقلیل یافت.
 
 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال حاضر دارای ٣٦ موسسه تابعه در بخش‌های مختلف است که اجرای این مصوبه، گام بلندی در جهت بهره‌وری و انسجام بیش از پیش این موسسات ارزیابی می‌شود.
 
 با ارائه طرح پیشنهادی ساماندهی انجمن‌ها و موسسات تابعه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای معاونان این وزارتخانه و تصویب آن، همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه با توجه به مصوبات آخرین جلسه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور سیدعباس صالحی برگزار شد، اهداف، رویکردها، راهبردها و همچنین الزامات این ساماندهی را تشریح کرد.
 
 تجمیع موسسات معاونت هنری در دو موسسه
 وی با اعلام این خبر که بر اساس مصوبه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسات تابعه معاونت امور هنری به دو موسسه تقلیل یافته است، گفت: از تجمیع و ساماندهی موسسات و انجمن‌های تابعه معاونت امور هنری، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و موسسه هنری دیگری شکل می‌گیرد.
 
 امیرزاده در عین حال تاکید کرد: بررسی‌های کارشناسی در سطوح مختلف برای این اقدام انجام شده و مراحل نهایی آن در کارگروه ساماندهی موسسات معاونت هنری نهایی و اجرایی خواهد شد.
 
 صیانت از معیشت کارکنان خط قرمز طرح های ساماندهی است
 وی در ادامه با اشاره به اینکه صیانت از معیشت و وضعیت کاری کارکنان موسسات و انجمن‌های تقلیل یافته خط قرمز این طرح‌ها و مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: طرح‌های ساماندهی به گونه‌ای اجرا می‌شود که خللی در وضعیت معیشتی کارکنان به وجود نمی‌آورد.
 
 بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، منابع و اموال منقول و غیر منقول موسسات در اجرای طرح‌ها
 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این طرح‌ها تاکید دارد از ظرفیت‌ها، منابع و اموال منقول و غیر منقول موسسات با هدف اجرای مطلوب طرح استفاده بهینه و مطلوب صورت پذیرد.
 
 هدف از طرح ساماندهی افزایش بازدهی و ارتقای بهره‌وری موسسات و انجمن‌های تابعه است
 امیرزاده درباره اهداف این طرح گفت: افزایش بازدهی، ارتقای بهره وری و کارآیی موسسات و انجمن‌های تابعه، ایجاد ساختار و روش بهینه انجام فعالیت‌ها، سازماندهی و استفاده مطلوب از منابع موجود و کاهش هزینه‌های مدیریتی و بالاسری موسسات تابعه از جمله اهداف این طرح است.
 
 وی چابک‌سازی تشکیلات و فرآیندها، فراهم‌آوری امکان نظارت و کنترل یکپارچه و فراگیر به ویژه در حوزه‌های مالی را از دیگر اهداف طرح ساماندهی انجمن‌ها و موسسات تابعه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.
 
 ایجاد انسجام و هماهنگی از رویکردهای مهم طرح به شمار می‌آید
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رویکردها و راهبردهای این طرح گفت: ایجاد انسجام و هماهنگی، اصلاح ساختارها، ضابطه‌مندی و شفافیت، شناسایی و کنترل مخاطرات و تنش‌ها و پرهیز از ایجاد اختلال در فعالیت‌های جاری ادارات کل و موسسات زیر نظر، از جمله رویکردها و راهبردهای این طرح است.
 
 حمایت همه جانبه مسئولان ارشد وزارتخانه از طرح ساماندهی موسسات
 وی در ادامه به الزامات طرح ساماندهی انجمن‌ها و موسسات تابعه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: طرح‌های ساماندهی موسسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تاکید و حمایت شورای معاونان این وزارتخانه است و شناسایی دقیق ، برنامه‌ریزی، مدیریت و ارزیابی ریسک در مراحل مختلف در زمره الزامات این طرح به شمار می‌آید.
 
 امیرزاده گفت: شناسایی، برنامه‌ریزی، مدیریت و توجه به معیشت ذی‌نفعان و پیاده‌سازی و کارهای مدیریت پروژه و تمرکز بر آن، رعایت الزامات حقوقی، قانونی و همچنین تعیین تکلیف حساب‌ها، تعهدات، اموال و دارایی‌های تمامی موسسات قبل از هر گونه اقدام از دیگر الزامات این طرح محسوب می‌شود.
 
 سایر معاونت‌های تخصصی وزارتخانه در حال ارائه طرح تجمیع موسسات تابعه خود هستند
 وی در پایان تاکید کرد: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین معاونت تخصصی‌ست که این طرح را اجرا می کند و طرح تجمیع و ساماندهی موسسات سایر معاونت‌های تخصصی پس از بررسی کارشناسی در کارگروه مربوطه برای طرح و تصویب نهایی به شورای معاونان ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود