درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 10:04   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39838صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 23 مرداد 1398 - 15:49
روابط‌عمومی اوقاف حلقه گمشده مسابقات سراسری قرآن!
در حالیکه روابط عمومی سازمان اوقاف را می‌توان حلقه مفقوده این مسابقات تاکنون معرفی کرد، البته این موضوع مربوط به این رویداد قرآنی نمی‌شود و به‌طور کلی می‌توان گفت که اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان چند وقتی است که دچار رخوت و رکود شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن روزهای پایانی را می‌گذراند و این در حالی است که روابط عمومی با طبع بالای خود هنوز به‌صورت جدی برای پوشش مسابقات ورود نکرده است.

 بیش از چهار دهه از برگزاری مسابقات سراسری قرآن در جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و با توجه به میزان مخاطبان و حساسیت رقابتش و همچنین سوژه‌های متفاوت توانسته است به یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی کشور تبدیل شود و مخاطبان زیادی را در جامعه با خود همراه کند.

دو سالی است که سازمان اوقاف و امور خیریه برای انعکاس بهتر و بیشترش، به پخش آن از آنتن رسانه ملی روی آورده است و دلیلش هم این است که مخاطبان بیشتری بتوانند در جریان مسابقه قرار بگیرند. این سخن مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و اهتمام آنها از بازخورد بیشتر این رویداد قرآنی می‌طلبد تا اداره کل روابط‌عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه بیشترین تلاش را برای انعکاس آن داشته باشد در حالیکه روابط عمومی سازمان اوقاف را می‌توان حلقه مفقوده این مسابقات تاکنون معرفی کرد، البته این موضوع مربوط به این رویداد قرآنی نمی‌شود و به‌طور کلی می‌توان گفت که اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان چند وقتی است که دچار رخوت و رکود شده است.

کافی است نگاهی به صفحه اصلی سایت سازمان اوقاف و امور خیریه بندازید، آن وقت خواهید دید که روابط‌عمومی این سازمان تا چه میزان برای مسابقه‌ای به این بزرگی که به زعم کارشناسان قرآنی اهمیت آن بالاتر از مسابقات بین‌المللی است، ارزش قائل شده‌اند. در این صفحه به جز یک خبر " معرفی داوران مرحله مقدماتی" خبر دیگری مشاهده نمی‌شود. در حالیکه روابط‌عمومی سازمان اوقاف، حلقه اتصال خبرنگاران و رسانه‌های خبری با این رویداد هستند اما در ماجرای مسابقات قرآن که تاکنون اینطور نبوده است و اخبار آن نهایتاً توسط چند شخص خاص در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و چه بسا اگر در یک فضا و رویداد فقط یک یا دو رسانه حضور داشته باشند، عیار واقعی یک رویداد مشخص نخواهد شد و مخاطب در این فضای انحصاری انتخاب دیگری نخواهد داشت. درباره این مسابقات نیز همین موضوع مطرح است و این در حالی است که مسابقات سراسری قرآن بر پایه حضور استعدادهای قرآنی کشور شکل می‌گیرد و آدم‌های زیادی با زندگی‌های متفاوتی در آن حضور می‌یابند که بازگویی و روایت آن برای مردم می‌تواند جالب توجه و جذاب باشد.
 

منبع: تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران