درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 07:03   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
  انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39831صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 23:42
جلسه شورای روابط عمومی شهرداری بابل و سازمانهای تابعه برگزارشد
جلسه شورای روابط عمومی شهرداری و سازمانهای تابعه جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف شهرداری با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری بابل، مدیران و رابطین روابط عمومی سازمانهای تابعه و مناطق شهرداری در روابط عمومی مرکز برگزار گردید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلسه شورای روابط عمومی شهرداری و سازمانهای تابعه جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف شهرداری با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری بابل، مدیران و رابطین روابط عمومی سازمانهای تابعه و مناطق شهرداری در روابط عمومی مرکز برگزار گردید.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری بابل، در این جلسه سیدعلی رحیمایی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری بابل نکاتی را جهت رشد و‌پیشرفت روابط عمومی ها عنوان کرد:اخبار شهرداری و سازمانهای وابسته باید بصورت شفاف و صادقانه به شهروندان اطلاع رسانی گردد.
 
 وی ادامه داد : وظیفه داریم از انتقادات سازنده استقبال نماییم و چالش ها و‌ مشکلاتی که وجود دارد را برای شهروندان تبیین نماییم.
 
 وی اشاره کرد : از آنجاییکه شهروندان به اشتباه برخی از وظایف دستگاههای دیگر را از وظایف شهرداری می دانند، نیاز است تا روابط عمومی با اطلاع رسانی صحیح و دقیق آنرا برای شهروندان بصورت شفاف بازگو نماید. در حال حاضر برخی انتقادات مردم به شهرداری ها از این موارد است.
 
 رئیس اداره روابط عمومی شهرداری بابل عنوان داشت : نباید تنها به این نکته که خبری تولید شود اکتفا نمود بلکه باید در خبر ، کیفیت و صحت و سقم آن را در نظر بگیریم.
 
 رحیمایی : کانالهای اطلاع رسانی شهر با مجموعه شهرداری و سازمانهای تابعه همکاری خوبی در نحوه پوشش خبری دارند و لزوم تداوم این ارتباط نشر اخبار بامحتوا و صحیح است .
 
 وی تاکید کرد : امروزه فضای مجازی نقش بسیار مهمی در گسترش اخبار دارد چرا که خبرها بسرعت در آن منتشر می شود وباید با حضور‌ و‌ رصد بموقع، از نقد ها و پیشنهادات شهروندان در این فضا آگاهی داشته باشیم.
 
 وی گفت : وظیفه داریم در جریان شکل گیری اخبار از سوی شهروندان در #فضای_مجازی تلاش کنیم که این تبادل اخبار و داده ها با #اطلاعات درست شکل بگیرد.
 
 وی درپایان اضافه کرد : هدف روابط عمومی باید بر مبنای افزایش رضایتمندی مردم از نظام باشد و بااعتماد سازی این امر را افزایش دهیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود