درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 09:36   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39830صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 23:40
مایکروسافت قیمت گذاری سرویس های ابری و نرم افزاری را تغییر می دهد
مایکروسافت قیمت سرویس های خود را برای استفاده از پلتفرم های ابری دیگر افزایش داد؛ موضوعی که با اعتراض رقبایی همچون گوگل و آمازون روبه رو شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت قیمت سرویس های خود را برای استفاده از پلتفرم های ابری دیگر افزایش داد؛ موضوعی که با اعتراض رقبایی همچون گوگل و آمازون روبه رو شد.
 
 به گزارش زومیت، مایکروسافت سیاست های جدیدی برای قیمت گذاری سرویس های برون سپاری خود در نظر گرفته است. مدیران ارشد گوگل کلاود و آمازون وب سرویس به صورت جدی مخالفت و اعتراض خود را به سیاست های جدید اعلام کرده اند. ردموندی ها هم زمان با اعلام خبر رونمایی سرویس Azure Dedicated Host، افزایش قیمت را نیز در برخی سرویس های خود رسانه ای کردند. در بخشی از خبر مربوط با افزایش قیمت می خوانیم:
 
 ما قوانین و قیمت های برون سپاری را برای مجوز نرم افزارهای نصبی (on-premise) به روزرسانی می کنیم. هدف از چنین رویکردی، ایجاد تمایز بین برون سپاری نصبی و خدمات ابری است تا قوانین مجوزدهی یکسانی در سرویس های ابری چندکاربره و اختصاصی داشته باشیم.
 
 از تاریخ یکم اکتبر ۲۰۱۹، مجوزهای نصبی بدون Software Assurance و حقوق جابه جایی امکان نصب روی سرویس های ابری اختصاصی این شرکت ها را ندارند: مایکروسافت، علی بابا، آمازون (شامل VMware Cloud روی AWS) و گوگل.
 
 این توضیحات نشان می دهد اولین تأثیر غیرعمدی تغییر قوانین، کاهش هزینه استفاده از سرویس های مایکروسافت روی پنل های ابری خود این شرکت خواهد بود. مدیران رقیب هم با اشاره به همین تأثیر، نگرانی و اعتراض خود را بیان کرده اند. به عنوان مثال، رابرت انسلین، مدیر بخش خدمات ابری گوگل، در توییتر نوشت: مایکروسافت از قیمت گذاری پیچیده و جلوگیری از فعالیت توزیع کننده گان دیگر استفاده می کند. آنها در حال تکرار کارهای دهه ۱۹۹۰ خود البته این بار در فضای ابری هستند.
 
 ورنر ووگلز، مدیر فنی AWS، هم اظهارنظر تندی درباره عملکرد ردموندی ها کرد: بازهم با رویکرد غیرعادلانه مایکروسافت مواجه شدیم. آنها مجوزها را تغییر می دهند تا مشتریان به استفاده از خدمات خودشان مجبور شوند. آنها ابتدا BYOL SQL Server را از RDS حذف کردند و اکنون به روزرسانی ویندوز در AWS با مشکل مواجه می شود. نمی توان به راحتی به شرکتی اعتماد کرد که قیمت ها را افزایش و قابلیت های محصولات را کاهش می دهد و انتخاب آزادانه را محدود می کند.
 
 کارشناسان دیگر هم اعتراض های رسمی و شدیدی به رویکرد جدید مایکروسافت کرده اند. به عنوان مثال، سندی کارتر مقاله ای در لینکدین نوشت که با این عنوان منتشر شد: «چرا AWS بهترین سرویس برای کارهای ویندوزی محسوب می شود و چگونه مایکروسافت با تغییر مجوزها، سعی می کند شما را به استفاده از Azure مجبور کند؟» او روند جدید ردموندی ها را نوعی سوء استفاده از قدرت می داند؛ روندی که در ظاهر شاید تنها به صورت حذف حقوق برون سپاری به نظر برسد، اما درواقع، تلاش می کنند دستگاه های کاربران و سرویس های ابری مدنظر آنها را نیز محدود کنند.
 
 به گزارش زومیت، مایکروسافت در پاسخ به اتهامات ادعا می کند ارائه خدمات بیشتر و افزایش رقابت شدید در بازار، آنها را به افزایش قیمت مجبور می کند. به هر حال شاید دنیای فناوری در آینده مایکروسافتی را با رویکردهای قدیمی انحصاری و رقابت ناعادلانه شاهد باشد که در حوزه جدید رشدشان، یعنی خدمات ابری، همان رویکردهای قدیمی مانند اجبار به نصب ویندوز را در پیش می گیرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران