درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 01:08   

پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی

  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد

  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  تیم کوک: اپل به قربانیان ویروس کرونا در چین کمک می کند
  آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39830صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 23:40
مایکروسافت قیمت گذاری سرویس های ابری و نرم افزاری را تغییر می دهد
مایکروسافت قیمت سرویس های خود را برای استفاده از پلتفرم های ابری دیگر افزایش داد؛ موضوعی که با اعتراض رقبایی همچون گوگل و آمازون روبه رو شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مایکروسافت قیمت سرویس های خود را برای استفاده از پلتفرم های ابری دیگر افزایش داد؛ موضوعی که با اعتراض رقبایی همچون گوگل و آمازون روبه رو شد.
 
 به گزارش زومیت، مایکروسافت سیاست های جدیدی برای قیمت گذاری سرویس های برون سپاری خود در نظر گرفته است. مدیران ارشد گوگل کلاود و آمازون وب سرویس به صورت جدی مخالفت و اعتراض خود را به سیاست های جدید اعلام کرده اند. ردموندی ها هم زمان با اعلام خبر رونمایی سرویس Azure Dedicated Host، افزایش قیمت را نیز در برخی سرویس های خود رسانه ای کردند. در بخشی از خبر مربوط با افزایش قیمت می خوانیم:
 
 ما قوانین و قیمت های برون سپاری را برای مجوز نرم افزارهای نصبی (on-premise) به روزرسانی می کنیم. هدف از چنین رویکردی، ایجاد تمایز بین برون سپاری نصبی و خدمات ابری است تا قوانین مجوزدهی یکسانی در سرویس های ابری چندکاربره و اختصاصی داشته باشیم.
 
 از تاریخ یکم اکتبر ۲۰۱۹، مجوزهای نصبی بدون Software Assurance و حقوق جابه جایی امکان نصب روی سرویس های ابری اختصاصی این شرکت ها را ندارند: مایکروسافت، علی بابا، آمازون (شامل VMware Cloud روی AWS) و گوگل.
 
 این توضیحات نشان می دهد اولین تأثیر غیرعمدی تغییر قوانین، کاهش هزینه استفاده از سرویس های مایکروسافت روی پنل های ابری خود این شرکت خواهد بود. مدیران رقیب هم با اشاره به همین تأثیر، نگرانی و اعتراض خود را بیان کرده اند. به عنوان مثال، رابرت انسلین، مدیر بخش خدمات ابری گوگل، در توییتر نوشت: مایکروسافت از قیمت گذاری پیچیده و جلوگیری از فعالیت توزیع کننده گان دیگر استفاده می کند. آنها در حال تکرار کارهای دهه ۱۹۹۰ خود البته این بار در فضای ابری هستند.
 
 ورنر ووگلز، مدیر فنی AWS، هم اظهارنظر تندی درباره عملکرد ردموندی ها کرد: بازهم با رویکرد غیرعادلانه مایکروسافت مواجه شدیم. آنها مجوزها را تغییر می دهند تا مشتریان به استفاده از خدمات خودشان مجبور شوند. آنها ابتدا BYOL SQL Server را از RDS حذف کردند و اکنون به روزرسانی ویندوز در AWS با مشکل مواجه می شود. نمی توان به راحتی به شرکتی اعتماد کرد که قیمت ها را افزایش و قابلیت های محصولات را کاهش می دهد و انتخاب آزادانه را محدود می کند.
 
 کارشناسان دیگر هم اعتراض های رسمی و شدیدی به رویکرد جدید مایکروسافت کرده اند. به عنوان مثال، سندی کارتر مقاله ای در لینکدین نوشت که با این عنوان منتشر شد: «چرا AWS بهترین سرویس برای کارهای ویندوزی محسوب می شود و چگونه مایکروسافت با تغییر مجوزها، سعی می کند شما را به استفاده از Azure مجبور کند؟» او روند جدید ردموندی ها را نوعی سوء استفاده از قدرت می داند؛ روندی که در ظاهر شاید تنها به صورت حذف حقوق برون سپاری به نظر برسد، اما درواقع، تلاش می کنند دستگاه های کاربران و سرویس های ابری مدنظر آنها را نیز محدود کنند.
 
 به گزارش زومیت، مایکروسافت در پاسخ به اتهامات ادعا می کند ارائه خدمات بیشتر و افزایش رقابت شدید در بازار، آنها را به افزایش قیمت مجبور می کند. به هر حال شاید دنیای فناوری در آینده مایکروسافتی را با رویکردهای قدیمی انحصاری و رقابت ناعادلانه شاهد باشد که در حوزه جدید رشدشان، یعنی خدمات ابری، همان رویکردهای قدیمی مانند اجبار به نصب ویندوز را در پیش می گیرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی