درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39819صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 مرداد 1398 - 16:37
رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل: روابط‌عمومی‌ها شفاف و صادقانه اطلاع‌رسانی کنند
رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: روابط عمومیها در اطلاع‌رسانی برنامه و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی دارند که با اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف باعث ایجاد روحیه خودباوری و امیدواری در جامعه شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: روابط عمومیها در اطلاع‌رسانی برنامه و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی دارند که با اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف باعث ایجاد روحیه خودباوری و امیدواری در جامعه شوند.

به گزارش شارا، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، ۱۵ مردادماه در دیدار با مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با اشاره به نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، افزود: در حال حاضر جامعه نیاز به امیدواری دارد و اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند در ایجاد روحیه خودباوری و امیدواری در جامعه نقش مهمی ایفا کند.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان اردبیل در حوزه روابط عمومی و ایجاد اعتماد مسئولان استان به این نهاد مناسب عمل کرده است، تصریح کرد: با توجه به امکانات آموزشی استانداردی که در این نهاد وجود دارد آمادگی داریم با اعطای مأموریت از سوی شورای روابط عمومی استان، در بخش مهارت‌افزایی و توانمندسازی فعالان عرصه روابط عمومی استان فعالیت کنیم.

وی اظهار کرد: با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های موجود، جهاددانشگاهی می‌تواند در انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی با اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل همکاری کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه کارگروه روابط‌عمومی‌های استان می‌تواند در اطلاع‌رسانی از خدمات انجام گرفته در سطح کشور پیشگام باشد، افزود: در این برهه زمانی که کشور از لحاظ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در شرایط خاص و حساسی قرار گرفته است، اطلاع رسانی دقیق و مناسب می‌تواند در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه موثر واقع شود.

تقویت روابط‌عمومی، تقویت نظام است
غلامحسین غاربی کلخوران، مسئول روابط‌عمومی استانداری اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل در جهت سازماندهی این حوزه به ریاست استاندار تشکیل شده است و اعضای هیئت رئیسه آن توسط روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزیده شده‌اند.

غاربی کلخوران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان در مناسبت‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان حضور خواهند یافت، افزود: در این برنامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه روابط عمومی، راهکار‌های لازم را برای تقویت و تصحیح فعالیت‌های آن‌ها ارائه خواهد شد و جهاددانشگاهی اولین دستگاه اجرایی است که در قالب این برنامه در آن حضور یافتیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد، یادآور شد: شورای روابط‌عمومی استانداری اردبیل، دو رویکرد اساسی در پیش گرفته است که رویکرد اول اطلاع‌رسانی است چرا که معتقدیم فعالیت‌های چشمگیر به ویژه در حوزه اقتصادی و عمرانی دولت به ویژه دولت محلی باید بیشتر اطلاع رسانی شود و مردم از آن مطلع باشند.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه تقویت حوزه روابط عمومی، تقویت دولت و تقویت دولت، تقویت نظام را به دنبال دارد، اضافه کرد: انعکاس عملکرد مسئولان موجب ایجاد نشاط، امید و اعتمادسازی در بین مردم و همچنین مسئولین می‌شود که این امر نقش روابط عمومی‌ها را در اطلاع رسانی پررنگ‌تر می‌کند.

غاربی کلخوران، رویکرد دوم را تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و افزود: این حوزه به عنوان مشاور سیستم و یکی از ارکان سیاست‌گذاری در دستگاه‌های اجرایی تلقی می‌شود و انتظاری که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌رود این است که به این حوزه جایگاه اساسی اختصاص دهند تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی خوبی در جهاد‌دانشگاهی فراهم شده که قابل ملاحظه است، ادامه داد: در نظر داریم اولین همایش علمی روابط عمومی بحران را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل برگزار کنیم که انتظار داریم جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، پژوهشی و آموزشی در برگزاری این همایش با استانداری همکاری کند.

جلب مشارکت و اعتماد کارکنان ‌
سیده‌صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: این حوزه در انعکاس فعالیت‌های جهاد‌دانشگاهی صادقانه عمل می‌کند و سعی دارد با کمترین امکانات بیشترین کارایی را داشته باشد.

جوادی با بیان اینکه روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، همکاری و ارتباط قابل قبولی با صدا و سیمای مرکز استان و رسانه‌های فعال استان داشته است یادآور شد: جلب مشارکت و اعتماد کارکنان واحد و دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشرفت‌های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکرد‌های اساسی روابط عمومی است.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه روابط عمومی پرداخت، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸ جلسه هم اندیشی، ۷ نشست صمیمی رئیس واحد با کارکنان، ۱۵ دیدار با مسئولان استان، ۲۱ بازدید از واحد برگزار شده شده است و خبر آن‌ها در رسانه‌های عمومی منعکس شده است.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: شرکت در راهپیمایی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجدید بیعت با شهدا و برگزاری نشست خبری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده توسط حوزه روابط عمومی این نهاد انقلابی است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، یادآور می‌شود، اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها استان اردبیل از مراکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، آموزش علمی کاربردی وآموزش تخصصی کوتاه مدت، دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان و آزمایشگا‌های کشت بافت و ژنتیک بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد