درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:55   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39817صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 20 مرداد 1398 - 23:34
صنعت روابط عمومی در سال ۲۰۱۸ رشد کمی داشته است
بر اساس گزارش نظرسنجی منتشرشده توسط Gould + Partners، صنعت روابط عمومی ایالات متحده در سال گذشته فقط ۴/۸ درصد رشد داشته است. با توجه به این که این رشد مثبت بوده است اما هنوز این رقم از ۶/۶ درصد در سال ۲۰۱۵ و ۷/۸ درصد در سال ۲۰۱۴ به طور قابل توجهی کمتر است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس گزارش نظرسنجی منتشرشده توسط Gould + Partners (شرکت مشاوره و متخصص در زمینه روابط عمومی)، صنعت روابط عمومی ایالات متحده در سال گذشته فقط ۴/۸ درصد رشد داشته است. با توجه به این که این رشد مثبت بوده است اما هنوز این رقم از ۶/۶ درصد در سال ۲۰۱۵ و ۷/۸ درصد در سال ۲۰۱۴ به طور قابل توجهی کمتر است.


به گزارش شارا و براساس آمار ۲۴۸ آژانس روابط عمومی آمریکای شمالی، گروه 10M - $ 25M $ بیشترین رشد ثابت ۸/۶ درصدی را داشته اند. بنگاه های اقتصادی که بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد داشته اند از رشد ۱/۰ درصد در سال گذشته به ۴/۲ درصد رسیده اند.


ریک گولد مدیر و شریک شرکت مشاوره M&A با تمرکز بر روابط عمومی گفت: "شرکت های بزرگتر که بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد خالص داشته باشند، رشد نکرده اند. اگر رشد را از طریق دستیابی از بین ببریم، کمتر از ۱ درصد کاهش خالص خواهیم داشت.


گولد افزود: "بنگاه های مستقل تلاش زیادی می کنند تا به قله بعدی برسند. این قله از درآمد زیر ۳ میلیون دلار تا ۱۰ میلیون دلار، سپس بیش از ۱۰ میلیون تا ۲۵ میلیون دلار و قله بعدی بیش از 25 میلیون دلار است." "در این زمان است که شرکت های بزرگ مستقل برای دستیابی به شرکت های دارای سهام، شرکت های سهام خصوصی، شرکت های حسابداری و شرکت های دیجیتال در رقابت هستند. این امر باعث متوقف شدن رشد بنگاه های بزرگتر می شود.


بخش دوم مطالعه بر رشد صنعت روابط عمومی در ۱۰ منطقه مورد نظر ما و متوسط درآمد خالص برای هر یک از مناطق متمرکز شده است. رشد هر یک از ده منطقه در سال ۲۰۱۸ مطابق با سالهای قبل نبود. رشد اصلی در منطقه هایی در ایالات متحده از جمله D.C، جنوب شرقی، کالیفرنیای شمالی و کانادا که همگی بیش از ۲۰ درصد رشد داشتند.


این نظرسنجی، هفتمین نظرسنجی سالانه است که با هدف بررسی رشد درآمد خالص توسط Gould + Partners انجام شده است که بیش از ۲۵ سال تحقیقات گسترده درباره صنعت انجام داده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد