درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 دی 1398 - 05:27   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹

  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....

  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقد منصفانه، اخبار درست و صادقانه گوهری است که اصحاب رسانه بدان دست پیدا کرده اند
  پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد
  دومین جلسه آموزش خبر نویسی در حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان
  کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد
  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....
  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹
  ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
  معرفی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به‌عنوان واحد نمونه ایمنی
  برگزاری همایش دوچرخه سواری و پیاده روی در شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا
  طراحی و ساخت دستگاه پیچش گرم با نرخ کرنش بالا با حمایت و همکاری فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39812صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 08:12
چگونه روابط عمومی می تواند حضور شما را در وب افزایش دهد؟
روابط عمومی فقط در حاکمیت ثروتمندان و افراد مشهور نیست. روابط عمومی برای مشاغل بزرگ و کوچک نیز ضروری است، هرچند کار متخصصان این صنعت اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک درک نمی شود. ممکن است آنها نسبت به روابط عمومی محتاط باشند، هرچند این نشان می دهد که آنها درک کمی از داشته ها یا مزایای آن دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استیو کانوی |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| روابط عمومی فقط در حاکمیت ثروتمندان و افراد مشهور نیست. روابط عمومی برای مشاغل بزرگ و کوچک نیز ضروری است، هرچند کار متخصصان این صنعت اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک درک نمی شود. ممکن است آنها نسبت به روابط عمومی محتاط باشند، هرچند این نشان می دهد که آنها درک کمی از داشته ها یا مزایای آن دارند.


بیایید ببینیم چگونه روابط عمومی می تواند حضور شما را در وب افزایش داده و یا به عبارت دیگر سود شرکت شما را افزایش دهد.

روابط عمومی باعث افزایش شناخت شغل شما می شود.
قبل از اینکه بتوانید بازدید کنندگان وب سایت را به مشتری تبدیل کنید، آنها باید درباره شما و وب سایت شما اطلاع داشته باشند. شرکت های روابط عمومی در ایجاد آگاهی با پایگاه مشتری مورد نظر شما بسیار عالی هستند. آنها قادر خواهند بود مخاطبان شما، رسانه ای که آنها مصرف می کنند و بهترین راه های رسیدن به آنها را مشخص کنند. به عنوان مثال، آنها تعیین می کنند که چه مجله هایی توسط مخاطبان شما خوانده می شوند. بعد ازاینکه آنها از شرکت شما اطلاع کسب کنند، می توانید از همین کانالهای مشابه برای فروش در همان بازار استفاده کنید.

روابط عمومی می تواند نام تجاری شما را بسازد
روابط عمومی برای تبلیغ نام تجاری شما کافی نیست. مشتریان بالقوه باید بدانند که شما چه چیزی را به آنها پیشنهاد می کنید و چه چیزی شما را در رقابت متفاوت می کند. یک شرکت روابط عمومی می تواند به شما کمک کند تا یک پیام واضح از ارزش های اصلی خود ایجاد کنید و آن را بطور مداوم در تمام کانال ها قرار دهید.


همچنین شامل رسانه های سنتی و مقالات آموزنده ای است که بصورت آنلاین منتشر می شوند. این که آیا شما درباره اینکه چه کسی هستید، ارزش محصولات خود یا نوع شغلی که در آن هستید را توضیح داده اید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قادر خواهد بود تا آگاهی و شناخت برند شما را افزایش دهد تا جایی که افراد بیشتری از طریق قیف فروش به سمت برند شما حرکت کنند. این آژانس به طور خاص وب سایت هایی را ایجاد می کند که چشم اندازهای هدفمند را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. شما فقط یک ترافیک وب برای فروش را مشاهده نمی کنید.

زمانی که مورد جدیدی را راه اندازی می کنید، توانایی روابط عمومی بسیار ارزشمند است
وقتی می خواهید چیز جدیدی را راه اندازی کنید، توانایی روابط عمومی بسیار ارزشمند است. خواه این یک محصول جدید، یک وب سایت جدید یا یک کمپین بازاریابی جدید باشد، شرکت های روابط عمومی می توانند با راه اندازی یک استراتژی بازاریابی برای ایجاد آگاهی و ایجاد وزوز یا همهمه در زمان راه اندازی اقدام کنند. هنگامی که وب سایت جدید هجوم ترافیکی را تجربه می کند یا محصول جدید در بازار به خوبی فروخته می شود، تمایل به ماندن در همان سطح خواهد بود. این ساده تر از آن است تا اینکه برای افزایش فروش یک محصول موجود یا ‌اصلاح اعتبار آنلاین آن در بازار تلاش کنیم.

روابط عمومی یک بازاریابی آنلاین کامل است
اطلاعیه های مطبوعاتی، مصاحبه های مجله ای و سایر استراتژی های کلاسیک روابط عمومی بازاریابی آنلاین شما را تکمیل می کنند. مجلاتی که با شما مصاحبه می کنند ممکن است آن مصاحبه ها را بصورت آنلاین ارسال کرده یا در وب سایت و نام تجاری شما به سادگی ارایه کنند. مصاحبه با خبرنگاران اغلب ضمن بالا بردن نمایه خود، پیوندهای معتبری را برای وب سایت شما ایجاد می کند. پیوندهایی مانند اینها یکی از مهمترین عوامل مورد استفاده موتورهای جستجو است.


همه این موارد بازاریابی آنلاین شما را انجام می دهند و رتبه بندی موتورهای جستجو برای مطالب دیگری که منتشر می کنید را تکمیل می کنند.

نتیجه
شما باید روابط عمومی را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید. در همه زمینه ها از جمله از بهینه سازی موتور جستجو شما و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو شگفت آور است. به طور خلاصه، روابط عمومی یکی از بهترین ابزارهای موجود برای افزایش حضور وب شما است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹


  روابط عمومی انسان محور


  به یاد هارولد بورسون


  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد


  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور


  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی