درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39802صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 20 مرداد 1398 - 13:22
تحول دنیای کسب و کار با سامانه سککوک
با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با راه اندازی سامانه سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار) فرصتی را فراهم کرده است تا کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت (B2B) فعالیت کنند.
 
 این سامانه که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی را نیز از سوی فعالان اقتصادی شاهد است و از اسفندماه سال گذشته و رونمایی در رویداد «ملی شو 2» تا تیرماه سال جاری، شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.
 
 هدف بانک ملی ایران از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار، ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.
 
 علاوه بر ایجاد زیرساخت معاملات B2B و B2C در فعالیت های بنگاه های عضو، طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.
 
 کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد