درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 05:35   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر
  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران
  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39802صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 20 مرداد 1398 - 13:22
تحول دنیای کسب و کار با سامانه سککوک
با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با راه اندازی سامانه سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار) فرصتی را فراهم کرده است تا کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت (B2B) فعالیت کنند.
 
 این سامانه که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی را نیز از سوی فعالان اقتصادی شاهد است و از اسفندماه سال گذشته و رونمایی در رویداد «ملی شو 2» تا تیرماه سال جاری، شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.
 
 هدف بانک ملی ایران از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار، ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.
 
 علاوه بر ایجاد زیرساخت معاملات B2B و B2C در فعالیت های بنگاه های عضو، طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.
 
 کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  خبر بد، خبر خوبیه!


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود