درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:49   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39793صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 19 مرداد 1398 - 23:39
بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک به ویژه خبرنگاران تقدیر کرد.


وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط مؤثر و گسترده با رسانه های کشور تأکید و خاطرنشان کرد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط رسانه ها منعکس و به اطلاع مشتریان و عموم جامعه برسد.


حسین زاده با اشاره به اهمیت توجه به سلایق مخاطبان در نحوه اطلاع رسانی گفت: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی الزامی بوده و نیاز است روابط عمومی با فعالیت هدفمند و چابک ضمن رصد مداوم انتظارات و خواسته های مخاطبان از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت نظام بانکی بهره برده و حس مثبت و امیدبخش را به جامعه القا نماید.


مدیر عامل همچنین با مطلوب ارزیابی کردن تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی بانک، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی مطالب و تنوع آن ارائه کرد.


در ادامه این بازدید ایشان با همکاران واحد ارتباط مردمی به عنوان بخش مهمی از بانک در پاسخگویی به مشتریان نیز دیدار داشته و وظیفه آنها را کاری خطیر و سخت برشمردند.


در این دیدار سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان روابط عمومی بانک حضور داشتند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود