درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:04   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39788صفحه نخست » خبر یکشنبه، 19 مرداد 1398 - 13:44
اعلام رسمی اولویت‌های اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نوشت: ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به همه دست‌درکاران حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و خبر، لازم است همه روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران، ضمن تبعیت، هماهنگی و همکاری حداکثری با روابط عمومی ستاد شرکت، موارد مشروحه زیر را نیز در حوزه‌های کاری خود مدنظر قرار داده و برای انجام آن اهتمام جدی به عمل آورند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم‌زمان با روز خبرنگار، ضمن تکریم اصحاب رسانه اولویت‌های کاری حوزه روابط عمومی را تشریح کرد.

به گزارش شارا، کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نوشت: ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به همه دست‌درکاران حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و خبر، لازم است همه روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران، ضمن تبعیت، هماهنگی و همکاری حداکثری با
روابط عمومی ستاد شرکت، موارد مشروحه زیر را نیز در حوزه‌های کاری خود مدنظر قرار داده و برای انجام آن اهتمام جدی به عمل آورند:


۱- تبعیت و هماهنگی کامل با روابط عمومی ستاد شرکت ملی نفت ایران به منظور ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاع‌رسانی موثر با مخاطبان شرکت در همه سطوح
۲- اطلاع‌یابی، پیش‌بینی، تحلیل و ارائه پیشنهادات عملی به مدیریت شرکت و روابط عمومی ستاد برای اطلاع‌رسانی موثر و به‌موقع در سطح شرکت و جامعه
۳- تحرک و پویایی لازم برای انعکاس عملکرد شرکت به عموم مردم و ایجاد پشتوانه اجتماعی
۴- برنامه‌ریزی مناسب برای دیدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر افراد گروه‌های موثر جامعه از پروژه‌ها و عملیات توسعه و تولید شرکت برای تشریح عملکرد عظیم شرکت در شرایط خطیر کنونی
۵- ایجاد تعامل مناسب با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و گروهی
۶- حضور پررنگ در همه بخش‌های شرکت به عنوان یک مدیریت همراه، دارای ایده و خلاقیت و بازوی اصلی
۷- انعکاس پیشرفت‌های مرتبط در راستای اقتصاد مقاومتی و تامین کالا‌های مورد نیاز با تکیه بر توان ایرانی، از طریق کلیه امکانات رسانه‌ای، خبری و اجتماعی
۸- ایجاد روحیه امید و افزایش انگیزه سازمانی با فعالیت‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی در شرکت
۹- استفاده حداکثری از امکانات و توان شرکت برای بهبود و توسعه روابط درون‌سازمانی
۱۰- تدوین برنامه‌های راهبردی روابط عمومی و بازتعریف فرآیند‌های کاری برای رشد، توسعه و تحول جدی مطابق با تغییرات سریع ارتباطات بین‌المللی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی