درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 12:51   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
  بهترین گوشی هوشمند
  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!
  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
  کنسانتره و گندله به نرخ دلالان، نه به نرخ کارشناسان
  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق
  پوست موز دلالان کنسانتره و گندله زیر پای رییس اتاق بازرگانی ایران
  بانک رفاه حامی فعالان سلامت و درمان ایران زمین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39784صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 19 مرداد 1398 - 13:09
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در جلسه مشترک با مدیرعامل بیمه نوین بر لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان بانک تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ملی ایران شایسته دریافت خدمات مطلوب هستند و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در جلسه مشترک با مدیرعامل بیمه نوین بر لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان بانک تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ملی ایران شایسته دریافت خدمات مطلوب هستند و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حبیب الله رشید ارده در این نشست که با حضور حسین کریم خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، مسئولان ادارات امور شعب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و همچنین کارشناسان دوایر رفاه در استان اردبیل برگزار شد، گفت: بیمه تکمیلی از جمله بیمه های اشخاص بوده که از گذشته در صنعت بیمه بازرگانی و سبد محصولات شرکت های بیمه ای وجود داشته است.


وی افزود: خوشبختانه به همت مدیران بانک، این بیمه از چند سال گذشته در بانک ملی ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت بیمه نوین، عملکرد مناسب شرکت های بیمه در پرداخت خسارت به موقع به استان های سیل زده و همچنین کاهش مهلت پرداخت هزینه های کارکنان به کمتر از هفت روز را اقدامی ارزشمند در راستای جلب رضایت مخاطبان برشمرد.


مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران گفت: با وجود پیشرفت های علم پزشکی و تجهیزات آن در کشور، ممکن است در این حوزه نیز همانند سایر بخش های اقتصادی کاستی هایی وجود داشته باشد که خارج از حیطه اختیارات شرکت بیمه و یا بانک باشد و البته ما درصدد حل این کاستی ها هستیم.


در پایان رییس اداره کل رفاه و رییس اداره امور شعب استان اردبیل گزارشی از عملکرد بیمارستان بانک و اداره امور شعب مربوطه ارائه کردند. همچنین روسا و معاونین چهار استان اذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان موارد ومشکلات در خصوص بیمه بستری، سرپایی و کمسیون پزشکی استان خود رو مطرح کردند و اغلب موارد در محل حل وفصل شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد


  انتصاب مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج


  روابط عمومی شهرداری پردیس در بین برترینهای استان تهران


  در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان مطرح شد؛ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی ها و رسانه ها ضروری است


  تجلیل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا