درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:08   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39761صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 17 مرداد 1398 - 01:02
یادداشت میهمان درخصوص روز خبرنگار/ شهروندان به اخبار امید بخش و نشاط آفرین نیازمندند
یکی از آسیبهای فضای مجازی، انتشار اخبار منفی، اکاذیب، شایعات، راه اندازی جنگ روانی علیه مسئولین و ترور رسانه ای شخصیت ها در راستای کاهش محبوبیت افراد خدوم، انقلابی، دلسوز و تهییج افکار عمومی می باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمد جواد محسن زاده دانشجوی مقطع دکتری تخصصی فرهنگ و ارتباطات با تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه، قلم و ارتباطات گفت:
 
 با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، اهمیت روابط عمومی، رسانه و فرهنگ؛ عامه مردم و افکار عمومی نیازمند دریافت اطلاعات صحیح و امیدآفرین از طریق ارائه گزارش خدمات مختلف صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی، علمی، اقتصادی، اشتغال و... در راستای توسعه و پیشرفت کشور هستند.
 
 از شاخصه های مهم مدیریت و نقش آفرینی در رسانه ها، ایجاد زمینه بروز و ظهور ابتکارات و نوآوری ها از طریق تحقیق، کسب مجوزهای قانونی، داشتن پایگاه اجتماعی در نزد مخاطبان، به کارگیری نیروهای متخصص، کارآمد، متعهد ، معتقد به اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیاده سازی منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و کمک به اتحاد و همدلی مسئولان، درج نظرات و پاسخ به مطالبات مردمی و ایجاد امید و بکارگیری دیدگاه ها و همکاری جوانان مستعد می باشد.
 
  از مولفه های توسعه روزنامه‌نگاری و فعالیت در عرصه رسانه، شفافیت، صداقت، پوشش همه جانبه، جریان آزاد و دسترسی اطلاعات، توسعه زیرساختهای ارتباطی، افزایش سواد رسانه ای، ارتباط عمقی مدیران با رسانه ها، توجه به تعدد و تنوع رسانه ها و پذیرش افکار و سلایق مختلف، دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده و در نهایت بررسی، رفع مشکلات و عمل به مطالبات به حق مردمی می باشد که در نهایت منجر به پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.
 
 یکی از آسیبهای فضای مجازی، انتشار اخبار منفی، اکاذیب، شایعات، راه اندازی جنگ روانی علیه مسئولین و ترور رسانه ای شخصیت ها در راستای کاهش محبوبیت افراد خدوم، انقلابی، دلسوز و تهییج افکار عمومی می باشد.
 
 متاسفانه هم اکنون در برخی موارد شاهد هیاهوهای رسانه ای توسط کانالهای معاند و اپوزیسیون به دنبال جنگ روانی و اقتصادی ، افزایش تشدید تحریم ها ، بی اخلاقی و تزریق ناامیدی در جامعه می باشیم.
 
 دیده شده است که در سطوح مختلف در داخل یا خارج از کشور، برخی از به اصلاح روزنامه نگاران و منتشر کنندگان اکاذیب و مطالب فیک با تکنیک های مختلف خبری از جمله برجسته سازی، تکرار، پیشگویی های مغرضانه، استفاده از کنایه، شبهه افکنی، سناریو سازی، ارائه آمار و پوشش اخبار نادرست در شبکه های نوین اجتماعی، به دنبال کسب اعتبار خود و درآمد، تظاهر به بی طرفی، تقابل با ایدئولوژی حاکمیت، مذهب، شستشوی مغزی، پروپاگاندا و تبلیغات منفی همگام با رسانه های معاند هستند.
 
 خوشبختانه با توجه به رصد این گونه اخبار توسط نهادهای مسئول اطلاعاتی و انتظامی و برخورد با آنها شاهد شکست توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان می باشیم و امیدواریم همچنان با صلابت سربازان مقتدر و گمنام نظام جمهوری اسلامی کانالهای فاسد دروغ پراکنی مسدود شده و با دست اندرکاران آنها برخورد قاطع صورت پذیرد.
 
 از مسئولان انتظار می رود تا با قدردانی از زحمات شبانه روزی خبرنگاران فعال و تاثیر گذار در عرصه رسانه، فرهنگیان و کارشناسان
روابط عمومی؛ در ایجاد زمینه‌های بروز و ظهور امنیت شغلی، حمایت در بعد روانی، اقتصادی و جایگاه اجتماعی ایشان اقدام شایسته داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی