درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39759صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 20 مرداد 1398 - 08:01
4 دلیل عدم موفقیت ویدیوی شما و اینکه دفعه بعد چگونه آن را درست کنیم
شاید همه چیز از داستان گرفته تا صدا تا تبلیغات رسانه های اجتماعی اشتباه باشد. یا هیچ مشکلی پیش نیامد و شما فقط بدشانس بودید و آن را در یک روز و زمانی منتشر کردید که ویدیوی شما با هر اتفاق مسخره ای که در توییتر رخ داده بود کاملاً بلعیده شده باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| جاستین آلن |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| شما ساعت ها بر روی فیلم نامه وقت می گذارید تا تصور کنید که قاتل کیست. کل تولید بدون هیچ مشکلی انجام شده است. شخصی که با او مصاحبه می کنید، شوخ طبع و متفکر بود و حتی جلوی دوربین مقداری احساساتی می شد. ویرایش بدون زحمت انجام شده است. گرافیک ها عالی و در مهلت معین تحویل داده شدند. شما به عناوین مختصر و مفید و چنان پست رسانه های اجتماعی رسیدید که حتی وندیس نیز به شما حسادت می کند.


هر تهیه کننده فیلمی معمولا بعد از هر فیلم، نمایش تلویزیونی و یا اکران فیلم از این مراحل عبور می کند. این طبیعت دلهره آور یک داستان نویس بصری بودن است. حدس دوم بدتر است. شما مطمئن بودید که ویدیوی شما قرار است وارد باندبازی شود و با این وجود به هر دلیلی این اتفاق نیافتاده است. این به دلیل نبود اصطلاح بهتر یک اشتباه بود است. این اشتباه بسیار هولناک وحشتناک است که نباید انجام شود.


همانطور که در کارگاههای خود می گویم، اشتباهات را دوست دارم. اشتباهات به ما کمک می کند تا یاد بگیریم و بهتر شویم و دفعه بعد کاری به مراتب بهتر انجام دهیم. اگر "به مراتب بهتر نیست"، چیزی کم اهمیت تر از آن نیز نیست. با وجود تعداد زیادی قسمت های متحرک، چگونه می توانید از یک فیلم شکست خورده یاد بگیرید؟


شاید همه چیز از داستان گرفته تا صدا تا تبلیغات رسانه های اجتماعی اشتباه باشد. یا هیچ مشکلی پیش نیامد و شما فقط بدشانس بودید و آن را در یک روز و زمانی منتشر کردید که ویدیوی شما با هر اتفاق مسخره ای که در توییتر رخ داده بود کاملاً بلعیده شده باشد.


کار اول این است که بفهمید چه اتفاقی افتاده است، از اشتباه درس گرفته و آن را در فیلم بعدی خود بکار بگیرید.


در اینجا چهار بخش اصلی درباره اینکه چگونه ویدیوی شما دچار مشکل می شود و چگونه آن را برای بار دوم درست کنید، آورده شده است.


۱.مطالب داستان
توجه، توجه! یک داستان بد دلیل شماره یک فیلم شماست.


شما باید داستان را سرگرم کننده کنید، این را به بینندگان القا کنید که بگویند "وای، چه داستان جالبی"، سعی کنید همزمان ارتباط عاطفی برقرار کرده و یک سریال درام داشته باشید. داستان شما به آغاز، میانه و پایان نیاز دارد (ما اغلب حتی در فیلم ها از وسط یا پایان خود شروع می کنیم تا مخاطب خود را درگیر کنیم). باید اینگونه حس شود که کوتاه تر از چیزی است که وجود دارد و در کل داستان جریانی پویا و مؤثر دارد.


وقتی ویدئویی را از منظر داستان تماشا می کنم، بزرگترین چیزی که من به دنبال آن هستم - لحظات تنظیمی است. آن لحظاتی که‌ در ویدئو شما خودتان را دور از صفحه پیدا می کنید، تلفن خود را چک یا کاملا خاموش می کنید. این بدان معنی است که جریان داستان خاموش است.


در تلویزیون، ما به هفت دقیقه اول نگاه می کنیم. در فیلم دیجیتال، ما به هفت ثانیه اول نگاه می کنیم. در آن هفت ثانیه فوق العاده کوتاه شما باید ارتباط عاطفی و ارزش و قلاب بصری برقرار کنید. اکنون این کار را هر 14 ثانیه دوباره انجام دهید و یک سوال ساده از خود بپرسید: آیا داستان من جریان دارد؟

۲. موارد فنی
این به وضوح ساده ترین راه برای تشخیص است: اگر صدای شما بد است، دچار مشکل می شوید. اگر روشنایی یا تمرکز یا قاب بندی شما خاموش است، احتمالاً دچار مشکل شده اید. آیا با استفاده از پاورپوینت گرافیک خود را ساختید؟ اگر چنین است، شما واقعاً به دردسر بزرگی افتاده اید.


مخاطب شما دیگر در شرایطی نیست که به کمتر از دیدگاه تولید قانع باشد، مگر اینکه دلیلی برای آن داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما باید یک تن پول را صرف تجهیزات جدید کنید؛ فقط باید بدانید که چگونه از آنچه دارید به خوبی استفاده کنید.


یوتیوب پر است از نکات آموزشی از چگونگی ارزش تولید بهتر از افرادی مانند پیتر مک کینون. یا اینکه شما می توانید برای تسریع مهارت های خود در یک جلسه آموزشی حضوری شرکت کنید. در هر صورت به موارد فنی تسلط پیدا کنید تا بدانید چه موقع و در کجا می توانید گوشه ها را برش دهید.

۳. موارد بازاریابی
مفهوم ساده ای است: شما باید (الف) ویدیویی را که تهیه کرده اید، به من بگویید و (ب) آن را به من بفروشید تا دقیقه ای از وقت گرانبهای خود را برای تماشای آن به شما بدهم. به عبارت دیگر، شما باید بازاریابی خود را به بازار عرضه کنید. اینجاست که بسیاری از سازمانها صاف و صادق هستند.


مطمئناً، این ویدئو به خودی خود بخشی از بازاریابی است، اما اگر یک بار آن را ارسال کنید و امیدوار باشید مردم به این دلیل که هشتگ آن را نشان داده اید، آن را خواهند دید، شما از خواب غفلت بیدار شده اید. شما در حال ساختن محتوا برای Netflix یا HBO یا Marvel یا Disney نیستید.


متاسفم که این را می گویم، اما مخاطب به دنبال یافتن مطالب و محتوای شما نیست. تعامل مخاطب نیاز به لمس های متعدد بر روی سیستم عامل های مختلف در قالب های مختلف دارد. در اینجا ساده ترین روش برای فکر کردن درباره آن وجود دارد:
• ویدئوی واقعی، با یک عنوان و توضیحات جالب از متن، داشتن زیرنویس در زیرنویس یوتیوب یا فیس بوک، بهینه سازی همه موارد در موتورجستجو، درست به نام فایل.
• تهیه یک GIF از لحظه های کلیدی فیلم شما با زیرنویس هایی از آن برای ارسال در توییتر و اینستاگرام.
• پیش نمایش انتخاب شده از ویدیوی آپلود شده در داستانهای اینستاگرام، برای "بالا کشیدن" تا قادر باشید ویدیوی کامل خود را فعال کنید.
• موارد سرگرم کننده یا دلهره آور در پشت صحنه برای بارگذاری مستقیم در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با پیوند ویدیوی کامل در یوتیوب.
• یک مصاحبه بیشتر رهبری با شخص اصلی در فیلم شما برای هدایت افکار که در لینکداین آپلود شده است.

4- موارد غیرقابل پیش بینی
این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: توطئه جهان علیه شما و فیلم شما. این موضوع می تواند آب و هوای بد، اخبار فوری، خاموشی پلتفرم یا یک هفته تمام صفحه های جهان را در اختیار می گیرد. هر آنچه که می تواند به هر دلیلی مخاطب شما را از مطالب شما منحرف کند، می تواند منجر به سقوط هر بخش از ویدیوی شما شود.


من آن را "جاده خاکی محتوا" می نامم. تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که تلاش های خود را برای بازاریابی دو برابر و سپس حرکت کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد