درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 09:35   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39727صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 14 مرداد 1398 - 21:59
مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است
نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه‌کوثر، احمدرضا عصاری ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با استفاده از مدل ارزیابی شرکت کوثر، علاوه بر رفع نارضایتی‌ها، برای بهره‌وری کمی و کیفی در شرکت نیز گام‌های موثری برداشته‌ایم.


مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است، تصریح کرد: براساس این امر پایش رضایت مشتری یک امر بسیار ضروری محسوب می‌شود.


وی افزود: اطلاعات به‌دست آمده از پایش و اندازه‏ گیری رضایت مشتری؛ به شناسایی فرصت‎ها برای بهبود کیفیت محصول‌ها و توسعه استراتژی‌ها، فرایندها و دیگر ویژگی‌های سازمان که مشتریان آن‌ها را ارزیابی می‎کنند، کمک و اهداف سازمان را تامین می‌کند .همچنین افزایش اعتماد مشتری و منافع اقتصادی دیگری را هم به‌دنبال دارد.


مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت مشتری در واقع یک رابطه دوسویه قوی و مستحکم بین یک نمانام تجاری و مشتری است که منجر به وفادارسازی مشتریان، تکرار خرید و خرید نکردن از رقبای شرکت می‌شود، گفت: مدیریت ارتباط با مشتری در کنار کیفیت محصول و خدمت یک نمانام می‌تواند عامل تاثیرگذاری در افزایش میزان رضایت مشتری باشد.


عصاری با بیان اینکه کیفیت در یک کسب‌وکار جزو مفاهیم پویا است که با تجربه مشتری، تغییر و بهبود درک مشتری از محصول و خدمت، تغییر می‌کند، تاکید کرد: رضایت مشتری تضمین می‌کند که نیازهای وی براورده ‌شده است و به مسایل و مشکلات او رسیدگی می‌شود. همچنین او از تجربه‌‌ قبلی خود در رابطه با شرکت، محصول‌ها و خدمت آن خشنود است.


وی در پایان تصریح کرد: حفظ مشتری به معنای متقاعد کردن مشتری به بازگشت، پس از نخستین خرید و ادامه دادن همین روال است که این دو فعالیت به شکل پیوسته انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران