درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39710صفحه نخست » دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 12:01
خبرنگار ۱۱ ساله ای که مشهور شد
خبرنگاران زیادی با پرسش های چالش برانگیز از چهره های مهم خبرساز می شوند اما «جیدن جفرسون» با دیگران فرق دارد؛ او ۱۱ ساله است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خبرنگاران زیادی با پرسشهای چالش برانگیز از چهره های مهم خبرساز می شوند اما «جیدن جفرسون» با دیگران فرق دارد؛ او ۱۱ ساله است.
 
 جیدن، اهل شهر تولیدو ایالت اوهایو توانست در حاشیه مناظرات نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با سناتور «الیزابت وارن» نماینده ایالت ماساچوست در مجلس سنای آمریکا مصاحبه ای رو در رو انجام دهد.
 
 او با پرسشهای کوتاه و صریح ، از خانم وارن خواست سیاستهایش را تشریح کند. شیوه مصاحبه جیدن، تحسین بسیاری از مجریان سرشناس تلویزیونی را برانگیخت.
 
 الیزابت وارن نیز در توییتر خود از جیدن به خاطر پرسشهای خوبش تشکر کرد و گفت آینده درخشانی در تحریریه در انتظارت است.
 
 جیدن پس از این مصاحبه، به چندین رسانه بزرگ آمریکا از جمله «سی ان ان»، «ام اس ان بی سی» و «فاکس» دعوت شد و از تجربه اش گفت از جمله اینکه کسی او را بچه تصور نکرد و سوالاتش را جدی گرفتند.
 
 او سپس توانست با تیم رایان نماینده ایالت اوهایو در مجلس نمایندگان آمریکا که برای ریاست جمهوری نامزد شده نیز گفتگو کند.
 
 جیدن که خود را یک خبرنگار آزاد توصیف می کند، خبرنگاری را با پوشش مسابقات بسکتبال محلی شروع کرد و سپس رویدادها و تحولات منطقه را گزارش داد.
 
 جیدن پس از مصاحبه با نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هزاران هوادارا در شبکه های اجتماعی پیدا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد