درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39705صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 15 مرداد 1398 - 08:04
14 راه برای مقابله با استرس های صنعت روابط عمومی
مطابق با لیست CareerCast در امریکا در سال ۲۰۱۹ مدیران روابط عمومی در بین مشاغل سخت در رده ۱۰ قرار دارند. استرس هایی مانند مهلت و انتظارات مشتری می توانند احساس غرق شدن در زمان را داشته باشد و به خصوص نادیده گرفتن این موضوع در دنیای تجارت امروز می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، راه هایی برای تعادل این موانع وجود دارد بدون اینکه احساس ناخوشایند بیش از حد داشته باشید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|مریم میرعبدالحق|| مطابق با لیست CareerCast در امریکا در سال ۲۰۱۹ مدیران روابط عمومی در بین مشاغل سخت در رده ۱۰ قرار دارند. استرس هایی مانند مهلت و انتظارات مشتری می توانند احساس غرق شدن در زمان را داشته باشد و به خصوص نادیده گرفتن این موضوع در دنیای تجارت امروز می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، راه هایی برای تعادل این موانع وجود دارد بدون اینکه احساس ناخوشایند بیش از حد داشته باشید.


اعضای شورای آژانس فوربس با مدیریت استرس های زندگی روابط عمومی غریبه نیستند. در زیر ، آنها ۱۴ استراتژی خود را برای مقابله با چالش های صنایع مشابه به اشتراک گذاشته اند:


۱. سیستم ها را تنظیم کنید
کلید نگه داشتن زندگی سالم در دنیای دیوانه روابط عمومی در حال سازماندهی است. تعداد زیادی توپ وجود دارد، مانند گام ها، زمان مشخص، مطبوعات به صورت زنده، تحریم ها، شروع به کار مشتری های جدید و بسته شدن قراردادها، تا بتوانید به راحتی شکاف ها را از بین ببرید. سیستم هایی برای پیگیری پروژه ها و تاریخ ها تنظیم کرده و همیشه در برقراری ارتباط با مشتری ها منظم و فعال باشید.
لیلا لوئیس؛ از روابط عمومی الهام بگیرید


۲. انتظارات و اهداف مشترک را تنظیم کنید
من فکر می کنم بزرگترین استرس در روابط عمومی، هدایت انتظارات مشتری است. بسیاری از آژانس های روابط عمومی بدون بحث در مورد اهداف توافق شده، به همکاری با مشتری رو می آورند. این انتظارات رو به جلو را تنظیم کنید و از روز اول به مشتری توضیح دهید که برای رسیدن به خواسته های آنها به چه چیزی نیاز دارید. استرس همیشه وارد کار روزمره شما خواهد شد. به جری مک گایر فکر کنید: "کمکم کنید، به شما کمک کنم!"
کاترین بذر، ارتباطات گروه کاتر


۳. مهارت های مدیریت زمان خود را بهبود بخشید
برای کاهش استرس مهلت های معین، مدیریت زمان در این حرفه بسیار مهم است. سعی کنید "محدود کردن زمان" را تمرین کنید. هر کار را برای یک زمان خاص انجام دهید و هوشیار باشید. این امر شما را در لیست واقع بینانه ای از تحویل های روزانه متمرکز می کند و مانع از پایین آمدن از لانه خرگوش در هر کار معین می شود.
جنی اسمیت، EGR بین المللی


۴. برنامه ریزی در اولویت است
زمانی که مهلت معین به پایان رسیده است، تنها راه مقابله با استرس، تمام کردن کارهایی است که شروع کرده اید. هیچ استراتژی بهتر از برنامه ریزی قبلی وجود ندارد. مهلت های واقعی را تعیین کنید و به مشتریان خود زمان آغاز، پایان و زمان دریافت را بگویید. سوءاستفاده و تحویل بیش از حد بهتر از سود بیش از حد است و به دنبال روش هایی برای کاهش استرس باشید.
سلیمان تیموتی، OneIMS


۵. شفاف باشید
یک تیم روابط عمومی خوب، گسترش یک تیم از مشتریان داخلی است. به این ترتیب مهم است که به صورت فعال ارتباط برقرار کنید، شفاف باشید، انتظارات واقع بینانه را در مورد انواع خاص فعالیت ها تعیین کنید، نتیجه مورد انتظار چیست و اینکه چه مهلت هایی برای رسیدن به موفقیت برای هر دو طرف مهیاست و غیره. به این ترتیب هر دو در یک طرف قرار دارید و می توانید برای تحقق اهداف خود با یکدیگر همکاری کنید.
جودی آمندولا، ارتباطات آمندولا


6. انعطاف پذیری و آزادی را ارایه دهید
هرچه شغل پر استرس تر باشد، نیاز به انعطاف پذیری بیشتر می شود. ما باید آزادی بیشتری به کارمندان خود بدهیم، نه اینکه آزادی آنها را کمتر کنیم، به ویژه در صنعتی که نیاز به استعداد، خلاقیت و مدیریت مشتری در صورت تقاضا دارد. یک محیط مستقل و با اعتماد ایجاد کنید. تیم خود را آزاد کنید تا با نقاط قوت خود کار کنند. بگذارید تا در صورت لزوم نقاط قوت خود را به کار ببرند یا نبرند.
ماری آن اوبراین، OBI خلاق


۷. مراقبت از خود را به برنامه خود اضافه کنید
من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت تعیین اهداف معقول هنگام مدیریت زمان برای خود تأکید کنم. اغلب اوقات می شنویم که دیگران می گویند "وقت لازم برای استراحت ندارم." آنچه بسیاری از ما در تحقق آن موفق نیستیم، افزایش بهره وری است که طرز فکر آرام و سازمان یافته ای به همراه می آورد. اهداف قابل کنترل را تنظیم و یک برنامه ایجاد کنید و مراقبت از خود را در آن برنامه قرار دهید. این امر باعث ایجاد یک تفاوت در جهان می شود.
مایکل اسمیت، شرکت iTribe Social Inc.


۸. ورزش، مدیتیشن و اولویت بندی کنید
هر شغلی استرس زاست. مواردی که زمان معینی دارند از بسیاری دیگر بدتر هستند. اما مهم است که از ورزش منظم، مراقبت از خود و همچنین برنامه ریزی هایی که در شغل اتفاق می افتد اطمینان حاصل کنید. موارد دیگری که مهم هستند، یافتن راه هایی برای از بین بردن سر و صدا و بهبود تمرکز برای شخص است. هیچ گاه در زمانی که سر و صدای بسیاری وجود دارد، وقت نگذارید. این نکته برای موفقیت شما بسیار مهم است.
جان جیمز


9. عدم اطمینان را در آغوش بگیرید
منبع اصلی استرس در ارتباط با روابط عمومی و بازاریابی عدم اطمینان و غیرقابل پیش بینی بودن کار برای به دست آوردن پوشش رسانه ای و هماهنگ کردن احزاب خارجی با برنامه های خاص خود است. باید این واقعیت را پذیرفت که یک نفر کاملاً نمی تواند آن را کنترل کند. پادزهر تسلیم تلاش برای کنترل همه چیز است. وقتی این اتفاق بیفتد، سطح استرس کاهش می یابد.
اریک کلاوزن، CG Life


۱۰. یک کار را در یک زمان انجام دهید
ما همیشه در پر مشغله و چند وظیفه ای هستیم که غلبه بر آن آسان است. هر روز را با تهیه لیستی از کارهای اولویت بندی شده خود شروع کنید که شامل چندین زمان استراحت کوتاه است و سپس توجه کامل خود را به اولین کار اختصاص دهید. پس از اتمام اولین کار، تمام توجه خود را به مورد دوم و غیره اختصاص دهید. در فواصل زمانی مشخص، اولویت بندی خود را دوباره ارزیابی کنید. این کار شما را در همان لحظه نگه می دارد در حالی که به شما امکان می دهد انعطاف پذیر شوید.
کتی برودریک سلکر، نورثلیچ


۱۱. دور بازخورد مشتری را محدود کنید
مشتری ها فروشنده مطمئنی را ترجیح می دهند که بازخورد مورد نیاز در هر نقطه عطف را محدود می کند. گزینه های باز و یا فعال تمایل دارند که زمان های تعیین شده را به هم ریخته و به تأخیر بیاندازند و در مقابل دو گزینه در هر مرحله ارایه دهند. بسیاری از شرکت ها و فروشندگان نمی دانند که چگونه بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم قطعیت در تصمیم گیری های کلیدی به کناری می روند به گونه ای که هیچکدام از طرف ها این امر را به عهده نمی گیرند.
پاتریک حداد، شرکت اوپگو


۱۲. پاسخگو باشید، اما نفس بکشید
رها کردن هرج و مرج روزانه استراتژی، پیام و دقت را ضعیف می کند. انتظارات را برای پاسخگویی و برقراری ارتباط با مشتری و همچنین تیم حساب را با اتاق تنفس مهیا شده در فرایند تنظیم کنید. شخصی را برای پاسخگویی سریع با جمله "من آن را دریافت کردم" یا "دریافت شد یا در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ می دهم" داشته باشید، سپس یک برنامه عملی و جدول زمانی واقعی ایجاد کنید. آرامش و موفقیت های روزانه را جمع آوری کنید.‌‌
سرنیتی تامپسون، مشاوران A23


13. تیمی تشکیل دهید که یکدیگر را پوشش دهند
تعطیلات مکرر را در نظر بگیرید و آخر هفته ها را برنامه ریزی کنید که به طوری که بتوانید به طور فعال از شغل و مسئولیت های خود دور شوید. افرادی را دور خود جمع کنید که در صورت لزوم بتوانند با اطمینان خاطر به نقش شما بیایند، اما همچنان نیز مهارتهای دیگری را نیز به ارمغان بیاورند، بنابراین شما دائماً احساس نمی کنید که مجبور به انجام همه کارها هستید.
کاتلین لوسنته، ارتباطات


14. راهی برای قدردانی در زمان استرس پیدا کنید
استرس قطعاً بخشی از کار است و بهترین راه برای مقابله با آن، احساس تشکر از درد و اضطرابی است که من را برای چیزی که نیاز دارم که بشوم، می سازد. من اغلب به خودم یادآوری می کنم که چقدر خوشبخت هستم که به کار در بازاریابی می پردازم، برای اینکه می توانم روی ایجاد تغییر تمرکز کنم و برای کمک به مردم برای حل مشکلات آنها. استفاده از این استراتژی برای کنار آمدن فقط آرامش بخش نیست بلکه این امری قدرتمند است.
آدم گیلد، پلاسپول


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد