درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39698صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 13 مرداد 1398 - 17:34
گزارش برگزاری اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، از امروز 13 مرداد، آغاز به کار کرده و تا روز دوشنبه 14 مردادماه 98، ادامه خواهد داشت.
  

اشاره

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، از امروز 13 مرداد، آغاز به کار کرده و تا روز دوشنبه 14 مردادماه 98، ادامه خواهد داشت.

 

افتتاحیه این اجلاس، با سخنرانی دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر محمداسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت، آغاز شد، در ادامه نیز، نشست آموزشی تخصصی مدیریت روابط عمومی ها در بحران با حضور اساتید این حوزه، برگزار می شود.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت عنوان کرد: تمرکز بر مدیریت روابط عمومی در بحران ها، حوادث و بلایا

 


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: برگزاری نشست های فصلی، منجر می شود تا به یک شبکه اطلاع رسانی منجسم در حوزه نظام سلامت دست یابیم، در واقع، هدف غایی ما، تحقق یک شبکه منسجم اطلاع رسانی در نظام سلامت است.

به گزارش شارا به نقل از وبدا، دکتر کیانوش جهانپور در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، با بیان اینکه این اجلاس، با تمرکز بر مدیریت روابط عمومی در بحران ها، برگزار شده است، تاکید کرد: با توجه به وقوع رخدادها و بلایای اخیر مانند سیل و زلزله در برخی استان های کشور، اجلاس سال 98، با محوریت مدیریت اطلاع رسانی در بحران ها، حوادث و بلایا، برگزار خواهد شد. در روز نخست این اجلاس، سعی شده با برگزاری یک کارگاه آموزشی، مبحث مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در بحران ها و حوادث، در حوزه سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

وی افزود: همچنین، روز دوم اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، به موضوعاتی همچون، تبادل نظر و تبیین اهداف، برنامه ها و راهکارهایی که به منظور تحقق حداکثری اهداف برنامه عملیاتی حوزه روابط عمومی وزارت بهداشت در سال 98 مشخص شده، اختصاص دارد. روز دوم اجلاس، میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز خواهیم بود.

دکتر جهانپور تصریح کرد: امیدواریم متعاقب این اجلاس، نشست های فصلی نیز با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، به عنوان بدنه اصلی اطلاع رسانی در نظام سلامت، برگزار کنیم، برگزاری نشست های فصلی، منجر می شود تا به یک شبکه اطلاع رسانی منجسم در حوزه نظام سلامت دست یابیم. برقراری شبکه اطلاع رسانی در نظام سلامت، دیدگاه ها را به یکدیگر نزدیک کرده و ماهیت شبکه ای روابط عمومی های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی را محقق کند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: در این اجلاس، همچنین، به مبحث آموزش مداوم، آموزش به صورت مجازی و آموزش از راه دور نیز پرداخته خواهد شد، تا با تربیت مدیران و تقویت بنیه علمی و مهارتی روابط عمومی ها، به صورت آبشاری، این توانمندی ها را به بدنه روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین، شبکه های بهداشت و درمان کشور، منتقل کنیم. در واقع، هدف غایی ما، تحقق یک شبکه منسجم اطلاع رسانی در نظام سلامت است.

 

مشاور عالی وزیر بهداشت در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی: پاسخگویی، وجه مشخصه یک روابط عمومی موفق است

 


مشاور عالی وزیر بهداشت گفت: روابط عمومی ها در بسیاری مواقع خط مقدم سازمان محسوب شده و مسئولیت بسیاری از مشکلات سازمان را برعهده گرفته و پاسخگو هستند. بنابراین جایگاه عزت مندی دارند.

دکتر محمداسماعیل اکبری در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و مسئولین روابط عمومی ستادی، بیان کرد: از خصوصیات کلی روابط عمومی ها در سازمان ها، این است که عالم و عامل به اخبار و مطالب بوده و قدرت انتشار مطالب را برای گروه های مختلف هدف داشته باشند. انتشار مطالب، باید متناسب با نیاز سه گروه هدف از جمله، مردم، سیاستگذاران و سیاستمداران و مجریان صورت گیرد. هر روابط عمومی که توانست این هماهنگی را درون سیستم ایجاد کرده و ارتباط موثری بین گروه های هدف ایجاد کند، موفق خواهد بود.

مشاور عالی وزیر بهداشت در ادامه، افزود: روابط عمومی ها در بسیاری مواقع خط مقدم سازمان محسوب شده و مسئولیت بسیاری از مشکلات سازمان را برعهده گرفته و پاسخگو هستند. بنابراین جایگاه عزت مندی دارند.

دکتر اکبری با بیان اینکه
روابط عمومیهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در فاز اطلاع رسانی بسیج ملی کنترل فشارخون، عملکرد خوبی داشتند، افزود: سالانه حدود 97 هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری های منتسب به پرفشاری خون، جان خود را از دست می دهند، لذا وزارت بهداشت بر نقطه حساسی تمرکز و اقدام به برگزاری بسیج ملی کنترل فشارخون کرد. در این زمینه، دانشگاه های علوم پزشکی همکاری بسیار خوبی داشتند. اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد، این است که کار روابط عمومی ها در این زمینه به اتمام نرسیده است، چراکه در این کمپین، 2 میلیون و 600 هزار مورد جدید مبتلا به فشارخون بالا و حدود 10 میلیون مورد در معرض خطر، شناسایی شده است، بنابراین مراقبت، درمان، آموزش و محافظت از سلامت این افراد جزو اولویت های برنامه قرار دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد