درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 22:31   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند
  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد
  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی‌ها با خلاقیت و نوآوری عملکرد دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39685صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 13 مرداد 1398 - 10:32
بازدید بیش از 12 هزار عضو کانون جوانه ها از موزه بانک ملی ایران
تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک، تا کنون اقدامات فرهنگی و آموزشی قابل توجهی را برای جذب مخاطب انجام داده است که یکی از آنها بازدید از موزه بانک ملی ایران است.
 
 بر اساس تازه ترین آمار، تا کنون بیش از 12 هزار نفر از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران به مناسبت های مختلف و در گروه های دانش آموزی، به موزه بانک آمده و از این مجموعه بازدید کرده اند.
 
 سایر فعالیت های هنری تعریف شده در این کانون حوزه های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی، نویسندگی، فضای مجازی و حتی بازی را شامل می شود.
 
 دو مسابقه عکاسی «نوروز شاد با کانون جوانه ها» و «خرید جوانه ها» و نیز مسابقه «نامه ای به معلم خوبم» به خوبی مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.
 
 «کتاب» یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید این کانون است و برگزاری مسابقه کتابخوانی «یک ماه، دو کتاب» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نیز انتشار کتاب های «بزرگترین فیل جهان»، «اسبی به نام شباهنگ» و «موش های دندان اره ای» از اقدامات قابل توجه کانون جوانه های بانک ملی ایران در این زمینه است.
 
 برپایی جشنواره بزرگ «بیستابیست» با هدف ترغیب اعضای کانون به استفاده از کارت های بانکی، برگزاری مسابقه استانی «ده پرسش، پنج جایزه»، مشارکت در جشنواره نقاشی «زیر چتر صلح» با کمیته زنان و کودکان انجمن صلح ایران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران و افتتاح غرفه کاربازیا در شهر مشاغل کودکان برج میلاد تنها بخشی از اقدامات کانون جوانه های بانک ملی ایران برای توسعه دانش اقتصادی میان نوجوانان است.
 
 کانون جوانه های بانک ملی ایران علاوه بر این ها، همواره سایت خود را به روز نگه داشته و از ظرفیت آن برای پیاده سازی اهدافش استفاده کرده است.
 نگارش، تصویرگری و بارگذاری داستان هایی با محوریت مفاهیم اقتصادی، پولی و بانکی و نیز ارائه چندین بازی رایانه ای با هدف دریافت و افزایش امتیاز اعضا، از اقداماتی است که به عنوان راهکارهایی برای تعامل بیشتر با مخاطبان در نظر گرفته شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود