درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 18:27   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39685صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 13 مرداد 1398 - 10:32
بازدید بیش از 12 هزار عضو کانون جوانه ها از موزه بانک ملی ایران
تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تعداد اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران که تا کنون از موزه این بانک بازدید کرده اند، از مرز 12 هزار نفر عبور کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک، تا کنون اقدامات فرهنگی و آموزشی قابل توجهی را برای جذب مخاطب انجام داده است که یکی از آنها بازدید از موزه بانک ملی ایران است.
 
 بر اساس تازه ترین آمار، تا کنون بیش از 12 هزار نفر از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران به مناسبت های مختلف و در گروه های دانش آموزی، به موزه بانک آمده و از این مجموعه بازدید کرده اند.
 
 سایر فعالیت های هنری تعریف شده در این کانون حوزه های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی، نویسندگی، فضای مجازی و حتی بازی را شامل می شود.
 
 دو مسابقه عکاسی «نوروز شاد با کانون جوانه ها» و «خرید جوانه ها» و نیز مسابقه «نامه ای به معلم خوبم» به خوبی مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.
 
 «کتاب» یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید این کانون است و برگزاری مسابقه کتابخوانی «یک ماه، دو کتاب» به مناسبت ماه مبارک رمضان و نیز انتشار کتاب های «بزرگترین فیل جهان»، «اسبی به نام شباهنگ» و «موش های دندان اره ای» از اقدامات قابل توجه کانون جوانه های بانک ملی ایران در این زمینه است.
 
 برپایی جشنواره بزرگ «بیستابیست» با هدف ترغیب اعضای کانون به استفاده از کارت های بانکی، برگزاری مسابقه استانی «ده پرسش، پنج جایزه»، مشارکت در جشنواره نقاشی «زیر چتر صلح» با کمیته زنان و کودکان انجمن صلح ایران و کمیسیون ملی یونسکو در ایران و افتتاح غرفه کاربازیا در شهر مشاغل کودکان برج میلاد تنها بخشی از اقدامات کانون جوانه های بانک ملی ایران برای توسعه دانش اقتصادی میان نوجوانان است.
 
 کانون جوانه های بانک ملی ایران علاوه بر این ها، همواره سایت خود را به روز نگه داشته و از ظرفیت آن برای پیاده سازی اهدافش استفاده کرده است.
 نگارش، تصویرگری و بارگذاری داستان هایی با محوریت مفاهیم اقتصادی، پولی و بانکی و نیز ارائه چندین بازی رایانه ای با هدف دریافت و افزایش امتیاز اعضا، از اقداماتی است که به عنوان راهکارهایی برای تعامل بیشتر با مخاطبان در نظر گرفته شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"