درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 07:51   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39674صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 26 مرداد 1398 - 22:35
گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود
استیون اسپاتز - به نظر می‌رسد که صنعت نشر، چنین تعهدی را در دستور کار خود قرار داده است. سایر هیئت های حاضر در نمایشگاه نیز بر روی موضوعاتی همچون مهاجرت و جنسیت متمرکز بودند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از محبوب‌ترین نشست ‎های برگزار شده در نمایشگاه کتاب، «هزینه‌ فرصت: چرا گوناگونی از عوامل اقتصادی حیاتی در صنعت کتاب است» بود.


در آن، اعضای هیئت درباره‌ ترویج قدرت اظهارنظر فرهنگ‌های مختلف در دنیای نشر صحبت کردند که طی سالیان آتی رخ خواهد داد. در این راستا، آن‌ها نتیجه‌گیری‌های نسل پیش درباره‌ ویژگی‌های جمعیت‌شناختی صنعت نشر – مطالعه‌ای تحت عنوان «بررسی مبنای گوناگونی» که در سال 2015 منتشر گردید – را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. این مطالعه می‌گوید: «صنعت نشر جایگاه سفیدپوست‌ها و افراد توانمند از نظر جسمی است و عمده‌ کتاب‌های منتشره، چنین مخاطبانی را هدف قرار داده‎ اند».


نشست «فرصت هزینه» به تغییرات سریع این عرصه اشاره کرد. مخلص کلام این بود: اگر ناشران – و نویسندگان – گوناگونی را نپذیرند؛ با شکست‌های اقتصادی مواجه خواهند شد. وقتی موفقیت‎های اقتصادی اخیر فیلم‌هایی همچون «پلنگ سیاه» و «برو بیرون» و حتی توفیق کتاب‌هایی همچون «راه‌آهن زیرزمینی» و «آواز اجساد بی‌گور» در کسب جایزه را مشاهده می ‎کنید، صحت چنین مفهومی را متوجه خواهید شد.


براین مک‎دونالد، مدیر رویداد نمایشگاه کتاب، در حین یکی از مصاحبه‌های تلفنی اخیر خود با آسوشیتد پرس گفت: «لازم است که این گوناگونی را در کانون توجهات خودمان قرار دهیم».


به نظر می‌رسد که صنعت نشر، چنین تعهدی را در دستور کار خود قرار داده است. سایر هیئت های حاضر در نمایشگاه نیز بر روی موضوعاتی همچون مهاجرت و جنسیت متمرکز بودند.


جیسون لاو که یک ناشر و یکی از اعضای این هیئت بود، یکی از محققان مقاله‌ «بررسی مبنای گوناگونی» در سال 2015 محسوب می‌شود. او انگیزه‌ محتوای این تحقیق را بدین شکل بیان می ‎کند: «پزشکم می‌گوید که در صورت مصرف غذاهای گوناگون و متنوع – حتی عناصر جدید و غافلگیرکننده – است که دستگاه گوارش من، بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد. ذائقه‌ مطالعه‎ شما هم باید این‌چنین باشد».


لازم است که نویسندگان مستقل و غیرمستقل، هوشمندی به خرج داده و به این مسائل توجه کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"