درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 06:44   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
  انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39673صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 25 مرداد 1398 - 11:25
رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است
استیون اسپاتز - نویسندگان باید به این نکته توجه کنند: رقابت شما صرفاً به سایر نویسنده‌ها و کتاب‎های حاضر در فضای دیجیتال محدود نمی‌شود. شما در حال رقابت با تلویزیون، رسانه ‎های اجتماعی، بازی‎ها، فیلم‌ها و ... هستید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی دیگر از تغییرات پیش روی صنعت نشر، این ‎چنین است: مخاطبان از طریق رسانه‌های گسترده‌تری به کتاب‌های خود دسترسی پیدا می‌کنند.


رودیگر ویشنبارت که یکی از مشاوران ساکن وین است، اخیراً داده‎ هایی را درباره‎ مدت‌زمان حضور افراد بر روی دستگاه‌های موبایل و سرگرم شدن با آن‎ها منتشر کرده است. یکی از گروه‎های متشکل از کتاب‌خوان‌های سنتی‌تر – نظیر افراد شهرنشین، تحصیل‌کرده و افراد بالای 40 سال – شاهد افزایش «زمان موبایل» خود از روزانه 26 دقیقه در سال 2012 به روزانه بیش از یک ساعت در سال 2017 بودند. نسل جوان‏تر – بیایید آن‌ها را «هزاره‌ای‌های عشق کتاب» بنامیم – روزانه تقریباً 3 ساعت را صرف بهره‌برداری از محتوای داخل گوشی‌های خود می‌کنند.


افزایش زمان تفریح، خبر خوبی است. خبر بد برای ناشران و نویسندگان، مدت‎ زمانی است که مخاطبان بالقوه‌ آن‎‌ها روی گوشی‌های موبایل سپری می‌کنند.


مصرف‌کنندگان، گزینه‎ های سرگرمی بسیار بیشتری را تحت اختیار خودشان دارند و داده‌ها نشان می ‎دهند که گروه‌های مختلف جامعه، کمتر از گذشته برای مطالعه‌ کتاب وقت می‌گذارند.


نویسندگان باید به این نکته توجه کنند: رقابت شما صرفاً به سایر نویسنده‌ها و کتاب‎های حاضر در فضای دیجیتال محدود نمی‌شود. شما در حال رقابت با تلویزیون، رسانه ‎های اجتماعی، بازی‎ها، فیلم‌ها و ... هستید.


ویشنبارت می‌گوید: «دنیای دیجیتال بدین معناست که مخاطب صنعت نشر، بیننده‎ و شنونده و گیمر و طرفدار ویدئو سایر رسانه‌ها هم هست».


هنوز سرمایه و توجه زیادی به پای نویسندگان ریخته می‌شود – درآمد صنعت نشر در سال گذشته، فراتر از 112 میلیارد دلار بود، درحالی‌که صنعت سینما تنها 38 میلیارد دلار درآمد داشت – اما عادات مخاطبان رو به تغییر است. نویسندگان باید خود را آماده کنند تا برای جلب توجه بینندگان مبارزه نمایند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


  بزرگداشت استادان فقید ارتباطات علوم اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود