درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 06:42   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
  انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39672صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1398 - 14:03
رسانه‌های جایگزین، پرفروش‌های فردا را تعیین خواهند کرد
به بهانه برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی - درحالی‌که 90 درصد از کاربران معمولی واتپد زیر 30 سال دارند، اما این پلتفرم برای بچه‌ها نیست. مارگارت اتوود که از نویسندگان معروف کانادایی است، واتپد و سایر فناوری‌های جدید را به عنوان یک رویکرد بهتر برای دستیابی به نسل کتاب‌خوان‌های امروزی پذیرفته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استیون اسپاتز ||| یکی از تغییرات لازم برای نویسنده‌ها تا بتوانند توجهات را جلب کنند: تمرکز خود را به سمت رسانه‎ های جایگزین ببرند.


زیرا مد بزرگ بعدی در صنعت نشر، احتمالاً همین پلتفرم‌های نگارش جایگزین همچون واتپد خواهند بود. واتپد 12 سال پیش راه ‎اندازی شد و خیلی سریع طرفداران خودش را پیدا کرد. امروزه می‌توان واتپد را بزرگ‌ترین دستگاه جوجه‌کشی برای تولید نویسندگان فردا دانست.


این کسب‌وکار واقع در تورنتو، چقدر مهم است؟ طی 5 سال گذشته، واتپد از نرخ ماهانه 5 میلیون کاربر منحصربه‌فرد گذر کرده و به 65 میلیون کاربر رسیده است. این سایت حاوی بیش از 550 میلیون داستان است که توسط نویسندگان جای‌جای دنیا نوشته شده‌اند.


و این نویسنده‌ها توجهاتی را جلب کرده ‎اند. وقتی بث ریکلز یک دختر 15 ساله و ساکن نیوپورت بود، «غرفه‌ بوسه» را نوشت و آن را در واتپد منتشر کرد. هم‎ اکنون یک معامله‌ نشر بزرگ را برای همان کتاب منعقد کرده و قرار است همین ماه، فیلم ساخته شده بر اساس این کتاب، در نت‌فلیکس عرضه شود.


درحالی‌که 90 درصد از کاربران معمولی واتپد زیر 30 سال دارند، اما این پلتفرم برای بچه‌ها نیست. مارگارت اتوود که از نویسندگان معروف کانادایی است، واتپد و سایر فناوری‌های جدید را به عنوان یک رویکرد بهتر برای دستیابی به نسل کتاب‌خوان‌های امروزی پذیرفته است.


و اینجاست که علت علاقه‌ ناشران سنتی به گشت‎‌وگذار در واتپد و یافتن نویسنده‌‎های جدید معلوم می‌شود: با این فرایند نه ‎تنها نویسندگان جدید و وفاداری را پیدا می‎ کنند، بلکه مخاطبان بسیار وفاداری را کسب خواهند کرد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


  بزرگداشت استادان فقید ارتباطات علوم اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود